Monday, November 3, 2008

Nasi kangkang Rosmah dan The winds of change

Malaysia di landa oleh ribut pembaharuan/winds of change di masa ini.Angin/ribut "infuence kuasa" ini bertiup dari utara,selatan,barat dan timur.

Angin yang pertama datangnya dari Utara meniup kuasa seorang yang bernama Rosmah.Kuasa nya di namakan nasi kangkang Rosmah.Nasi kangkang definasi nya adalah influence ..nothing more nathing less.Nasi kangkang Rosmah telah di kuatkan dengan mantra seorang Guru Hindu bernama Guruji. Ia berupaya menginfluence PM,IGP,AG,General2, Leftenant Colonel dan Hakim Mahkamah.Pendek kata siapa sahaja yang termakan nasi kangkang Rosmah akan menjadi hambanya.Angin ini berupa ribut taufan yang akan menjadi lebeh power jika proxy nya bernama Najip menjadi PM.

Angin yang kedua datangnya dari selatan. Angin ini membawa kuasa"Nasi Kangkang King Kong".Angin ini di tiup oleh seorang XPM yang telah bersara. Dia di anggap sebagai King Kong yang telah di penjarakan oleh penganalis politik.Dia boleh bersuara tapi tak siapa nak dengarkan kata2nya. King Kong ini ada dua proxy.Seorang bernama Dolah dan seorang lagi Najip.Dolah proxy pertama seorang penidur.Jadi apa yang King Kong cakap dia tak dengar.Sekarang Dolah di paksa pencen kerana selalu sangat tidur.
Waima King Kong akan tiup angin nya sekuat2 nya supaya proxy nya yang kedua akan dengar nya. Malang nya angin King Kong pencen ni tak kuat..ada semput sikit... sebab dah tua.
Waima... mana tau jika King Kong keluarkan angin dubur nya yang berbau kari Mamak itu, mungkin proxy keduanya akan tersentak dan akan diperhambakan oleh kuasa Nasi kangkang King Kong.

Angin yang ketiga meniup dari Barat.Angin ini di namakan Nasi kengkang Oxfart.Angin ini bersumber dari seorang bernama KJ yang sunggoh pandai cari lubang/lombong yang beremas dan duitan.Dengan usahanya yang gigih dan prestasi seorang graduan Oxfort,dia bejaya menjadi menantu PM.
Angin ini walaupun kuat berderu2 bunyi nya ia berbau busuk.Ingin ini sudah tercemar sebenarnya. Ia nya di cemar oleh angi dari Barat Daya yang bersumberkan 'Nasik Ketayap Lee Kuan Yu" Faham2 ajer le berapa punya busok ketayap kafir tu.Lee Kuan Yu pun graduan Oxfart juga,sebab itu mereeka kamceng. Kedua2 nya dah makan Nasi Ketayap British di Oxfart. Tanda2 influence NasiKetayap Lee Kuan Yu adalah aset2 negara (Company2, Pulau Batu Putih dan Singapura ) di jual kapada Temasek Incorporated.
Waima PM amat suka bau busoknya dan Nasi Kengkang Oxfart menjadi hidangan PM setiap hari.Malangnya Nasik Kengkang Oxfart ini ada basi sikit. Jadi PM sudah sembelit dan kini akan pencen pula.Waima selagi PM maseh berkuasa si Oxfart punya nasi kengkang maseh di sukai PM dan kuncu2nya.

Angin yang ke empat datangi dari Timur. Angin ini membawa kuasa Nasi Kangkong Kak Wan Angin ini membawa people power. Kerajaan yang korupsi dan hanya pentingkan kroni dan menzalimi rakyat dengan beban kenaikan harga dan melesetnya duit ,telah melahirkan :People Power".Slogan mereka ia lah Makkal Sakti/Suara Rakyat Keramat. Angin ini sangat power sebab ianya bermacam warna.Ada angin hitan,cokolat,kuning dan putih bercantum menjadi satu.
Mengikut ramalan Nujum Pak Yeh nasi kangkong Kak Wan akan menjadi kegemaran senua rakyat dan Kak Wan akan memerintah dengan proxynya Nuar.Sebenarnya Kak Wan Nuar,LKS dan Pok Nik adalah proxy rakyat yang di namakan Pakatan Rakyat.

Nujum Pak Yeh akan memberi update,ulasan dan perkembangan taktik dan strategy pertempuran angin pembaharuan empat penjuru ini di masa terdekat.

5 comments:

gaban said...
This comment has been removed by a blog administrator.
pak yeh said...

Woi gaban.Ko ni memalukan orang UMNO ajer.Takde kerja lain..komen hampeh aje.
Ko tau tak ? UMNO dah makan Nasi Ketayap Lee Kuan Yu.Fakta ini aku dah masukan di premggan anyin ke3 (Nasi Kengkang Oxfart)
EEE sunggoh kotor dan bodohnya UMNO ni! Kalu aku ahli UMNO macam ko dah lama aku resign.EEE geli geleman aku!

gaban said...
This comment has been removed by a blog administrator.
akupun blog said...

hah ha...best pakyeh best rencana neh...

akupun blog said...

izin akupun copy dan sebar seantero dunia maya....