Monday, March 30, 2009

Nasi Kangkang Rosmah pt3 : King Kong prostitute?

Al kisah Hikayat Rosmah dengan bisnes Nasi Kangkang nya.
Setelah berakhirnya Perhimpunan Agung Amno maka bergembiralah si Rosmah akan kejayaan Raja Balak, suaminya. Tak siapa pun mampu mencabar Raja Balak untok mendudoki jawatan Sultan Amno. Oleh sebab Raja Balak teramat kaya dengan wang dari bisnes kapal selam, helikopter,balak,khidmat negara,bank, value cap dan berbagai bagai lagi bisnes M.L.M.(Menteri Level Merompak),dan dengan adanya halangan quota politic wang,maka Raja balak dapat megalahkan semua yang telah mencabarnya.Dan keputusannya, Raja balak memiliki tahta Sultan Amno.

Aahaa !!! Bukankah Nasi Kangkang Rosmah dan Nasi Ketayap Guru Ji yang menolong Raja Balak ???
Jawabnya ,tidak ! Nasi Kangkang Rosmah adalah untok jadikan Rosmah sebagai Sultan kapada Sultan Amno.
Nasi Ketayap Guru Ji adalah untok jadikan Guru Ji Sultan kapada Sultan kapada Sultan Amno.
Itulah hakikat di sebalik tirai kebenaran.
Itu semua ilmu hakikat yang cuma seorang Sheikh Sufi sahaja dapat mengalaminya.

Baru2 ini al kisah tersebar berita yang teramat mengeli gelemankan.
Se orang blogger bernama RPK telah menyatakan bahawa dia telah di tawar menjadi gundekkan oleh Raja Balak !!!
Kalau tak percaya, sila google "mt m2day.org".
RPK kata dia bukan "prostitute"(lebeh kurang gundek lah dalam bahasa istana).
Dia menolak tawaran juta2 ringgit oleh Raja Balak untok menggundekkannya.

Kemudian RPK berbincang dengan King Kong, BapakTuhan(Godfather)Raja Balak dan Sleeping Beuty, kerana dia telah abdicate voluntarily(masuk sangkar), di sebabkan oleh politic liwat melibatkan Nana Tanjung.
King Kong berkata pada RPK, "Kau mintalah RM20 juta. Kita boleh kongsi berdua".

Astagafirullah ! Aiiii ! Yaaaa ! Seorang yang berumur 80 tahun pun nak jadi gundek Raja Balak ???
Ini berita terhanggat seantaro dunia !!!
Itu lah akibat berTuhankan duit !!!
King King adalah Bapak Politic Wang dan Politic Liwat, dalam Amno dan terbilang gemilang seantaro dunia.
Apabila tak cukup wang,apa sahaja sangup dan boleh di jual.
Itulah falsafah Mahatahirism atau falsafah politik wang dan politk liwat.
Tapi sedarlah sikit King Kong oi. Tak kan Raja Balak berselera dengan buntut yang dah lebeh 80 tahun ??? Lain lah RPK. Dia maseh jambu dan gebu lagi !!!

Apabila berita2 begini berkumandang di udara, maka si Rosmah amatlah marah dan bersedeh hati.
Satu Malai Sia takut2 C4 akan di keluarkan dan King Kong akan jadi mangsa pula seperti Puteri Mongolia. Semua orang tahu bagaimana jealousnya si Rosmah itu.

Si Rosmah dan Raja Balak tidak dapat membendung berita Puteri Mongolia bekas gundek Raja Balak yang di letupkan dengan C4 itu.Seantaro dunia telah berkumandang membicarakan nya.
Semua orang suroh Raja Balak ambil tindakkan mahkamah atas pemberita Perancis dan pemberita omputeh lain yang mula hebohkan berita Puteri Mongolia itu.
Ini tidak di senangi si Rosmah dan Raja Balak.Mereka tidak berani saman pemberita2 itu di mahkamah omputih. Sebabnya adalah bahawa Lingam tidak memerintah mahkamah omputeh.Kalau dekat Malai Sia boleh lah di kautim, sebab Lingam maseh memerintah mahkamah Malai Sia.

Berikutnya sudah tentu mereka rujuk pada Guru Ji, agar berbuat sesuatu supaya semua masaalah2 di luar negara dapat di kautimkan.
Ini adalah sebab mereka sanggat percaya pada Guru Ji. Selama ini ramuan Nasi Kangkang Rosmah dan Nasi Ketayap Guru Ji telah berjaya menakluki AAB, IGP, AG, Lingam Courts,malah Sultan negeri Berak pun bekenan sudah akan adunan Nasi Kangkang Rosmah dan Nasi Ketayap Guru Ji yang sungguh lazat itu.Seluroh Malai Sia hampir2 habis di takluki.Cuma golongan oposisi yang di ketuai oleh Nana Tanjung sahaja yang belum di takluki.
Maka Guru Ji sedang giat bermantera, mandi minyak dan taroh purti kat kepala mereka
setiap hari agar nasib mereka makin naik.

Dalam sebuah blog bernama "bicara selatan" ada di beritakan bahawa ,untok melawan laungan "Makkal Sakti" golongan oposisi, satu laungan baru Raja Balak berbunyi "Sunni Sakti" telah di cipta.
Kalau nak tahu apa maananya semua laungan2 itu kena lah bertanya dengan kaum India,sebab laungan itu semua dalam bahasa India.
Nampaknya negara Malai Sia ini akan di perintah oleh Sultan India bernama Guru Ji.

Kini cuma Sultan of Sultan Negara Malai Sia sahaja yang dapat halang Guru Ji daripada menjadi Sultan of Sultan of Sultan of Amno dan memerintah negara Malai Sia.
Apakah Sultan of Sultan Negara Malai Sia ini pun akan di takluki dengan ramuan Nasi Kang Kang Rosmah wal Nasi Ketayap Guru Ji ???

Wa Allah wa Alam. Sama2lah kita lihat perkembangan seterusnya.

Nota : Certa ini hanyalah cerita dongeng yang tiada kena mengena dengan sesiapa pun di dunia ini baik hidup ,mati ataupun pensan dan tertidur.

10 comments:

TOWKEH BABI said...

HAIYA NAJIB,LU PUNYA BAG PENUH DENGAN TUDOAN. APA PASAL TAKDAH SUE ITU SURAT KABAR PARANCHI.LU TAKDA TELOR DALAM SELUAR KAH?

WITH BAGGAGE FILL WITH FULL LOAD OF CORRUPTION, MURDER AND SEIZING POWER FROM THE PEOPLE OF PERAK. HOW ARE YOU GOING TO FACE THE RAKYAT. WELL,WELL I AM DEAD SURE YOU HAVEN'T GOT ANY FEELING OF SHAME CAUSE YOUR FACE IS THICK AS FIVE PAIRS OF JAPANESE SLIPPER PUT TOGETHER.WE MALAYSIA WILL BE SEEING YOUR POLITICAL END VERY SOON.

akupun blog said...

hah ha...pakyeh, lama ta jumpa
astora ta chukup duit nak bayar server, ko kasi la astora pinjam pakyeh...jadi along.

Hamba said...

Kah...Kah...kah...Nasi kangkang...Tapi Si Rosmah ni lebih kureng macam kongkang je...lebih elok kalau panggil 'nasi kangkang kongkang'. Si King kong yg tamak duit tu pun agak2nye dah kena dgn si Kongkang! Elokle tu Si King Kong bertemu Si Kongkang....Nanti semua mampuih terkangkang....

Unknown said...

mana lah rosmah tau masak. ko orang pandai2 je. jgn buruk sangka kat akak aku tu. akak aku tu baik.rumah najib tu ada 8 0rg tukang masak. kak rosmah kedapor pun tak pernah. kalau nak tundukkan suami senang je. bagi suami jilat biji kelentit 3malam berturut2 masa dia hisap ko bacakan Qul in kun....takarim zat takarim sifat...last kali Hah2 ko mai menuntut kat aku!!!!aku tolong para2 isteri yang sayangkan suami.gerenti suami takkan cari lain sampai akhirat. kalau tak nak menuntut kat aku, ko pergilah sendiri cari kat sukabumi indonesia guru bernama kiyai ajeng faturahman dekat sekolah pasentren nya. ko mintalah kalau dia bagi. tp aku ni dah jadi anak angkat dia. maaf kak ros, jgn caya tohmhan mereka. nak tau lagi lanjut u emellah kat i datukhamzahismail@yahoo.com

pak yeh said...

Incik Haji.
Semua ini cerita dongeng saja,tiada kena mengena dengan sesiapa ynag maseh hidup,mati atau pensan.."Nasi Kangkang" adalah perkataan ganti bagi "influence".
Kalau Haji suka dengar cakap bini Haji bermaana Haji kena nasi kangkang lah.

Anonymous said...

kalau cerita pak yeh ni dibukukan pasti akan mendapat "bestseller of the year".

orang malaysia cakap "jangan tekankan"
orang terengganu cakap bunyi ada lain sikit "jangang tekangkang"

Anonymous said...

Testing... salam incik pak_yeh... laman web tematajdid mana???

pak yeh said...

Salam entah,
Gue tak tau lah.Akupun kata Astora takde duit nak beli server.
Tapi gue fikir dia dah balrk kerja dgn gomen.Jadi TT tak boleh bebas macam dulu.

Unknown said...

Salam Pak Yeh.

Lu lucu betul lah, gua ketawa terbahakbahak. Lu mesti keluar buku lah, jadi gua boleh kasi gua punya kekawan yang tak ada internet baca.Itu Najib kita orang tak usah peduli, tak akan lama dia akan pergi.Gua orang manyak setuju sama lu, Pak Yeh.Sila tulis manyak2.

Minta diri.

BenetLi said...

Nasi Kang Kang..
Takut akan kepanasan wap?
Kemaluan sensitif terhadap asap dan wap?
Takut kulit peha terkena sisi periuk panas?
Takut terjatuh dan terduduk diatas nasi?
Bulu jadi kerinting selepas menyediakan nasi kangkang akibat kepanasan yang terlampau?
Selalu mencangkung ditempat yang salah menyebabkan wap terkeluar dari sarung dan tidak terkena kemaluan untuk dititis balik ke atas nasi yang disediakan?
Masa yang terlampau panjang dan terpaksa menyidang nasi yang sudah sejuk dan kering, atau takut abang balik pada masa penyediaan?
Effect yang hanya untuk jangka masa yang pendek dan perlu mengidang nasi kangkang selalu untuk menyikat hati si-dia?

Semua ini bukannya masalah sekarang!

Dengan teknologi terbaru yang ideanya dari mesin steamer salun kecantikan, Nasi Kangkang sekarang boleh dibuat dengan senangnya, hanya tekan sebijik butang "on", pastu duduk je kat situ tengok tv ke apepe, tunggu 15minit dan air ajaib akan dititis kedalam nasi dan Nasi Kangkang rumahtangga dah sudah disiapkan!
Tidak menyederakan kemaluan!
Tiada wap Panas!
Tidak mengeringingkan bulu kemaluan!
Tidak allergi!
Tiada side efect!
Lebih lembut terhadap kulit!
Tidak perlu mencangkung dalam posisi yang bahaya!
Ambil masa yang pendek dan tidak akan disyaki abang!
Senang diguna, hanya tekan satu butang!
Atau pakai apps untuk mengawal suhu dan kadar wap yang dikeluarkan!
Cepat & senang diguna, boleh buat kat abang seminggu sekali!
Tidak perlu pemasangan, plug & play!
Mesin saiz kecil dan mudah disorok dibawah katil/atas siling!
Teknologi terbaru!
Meneyekalkan tradisi dalam cara yang moden!
Layak mengambil bahagian dalam pernyertaan Nasi Kangkang nasional!
Share dalam facebook untuk dapat discount bagi unit kedua!

Tunggu apa lagi?
Call saya sekarang untuk dapatkan mesin Nasi Kangkang ini sekarang juga!
Free pos keseluruh Malaysia & Indonesia (sampai May 2016 sahaja)

Call sya di 017-8100570 (Benet) atau SMS/Whatsapp saya untuk sebarang pertanyaan, gambar mesin dan testimonial pengguna selebriti yang puas dengan penggunaan mesin KangKang ini. 017-8100570. Ingat, 017-8100570.

*Harga borong hanya untuk tempahan 5 unit keatas sahaja, dan hadiah percuma akan disertakan kepada pembeli borong kedai jamu atau pusat kecantikan tradisional.

"Mesin kangkang, the future of your family is in your hand!"

Tunggu ape lagi? Call sekarang untuk mendapatkan mesin KangKang terbaru, 017-8100570, untuk pembelian dan pertanyaan, 017-8100570, call sekarang untuk pos percuma, hanya sampai May 2016!! 017-8100570, ingat, 017-8100570!!!

"Mesin kangkang, the future of your family is in your hand!"