Wednesday, April 7, 2010

Duit Cina Mampos = Duit Yahudi Penipu

,Adakah anda semua pernah lihat duit kertas Cina mampos ???
Ia nya di perbuat dari kertas yang tidak berharga, tetapi di beri harganya berbentok $10,$50,$100.
Tapi bukan semua orang boleh cetak duit Cina mampos.Cuma orang yang berlesen / berautoriti boleh mencetak/membuat duit Cina mampos.Lesen dan autoriti adalah dari tuhan tok pek kong mereka. Rakyat tidak di benarkan mencetak duit Cina mampos. Yang berautoriti (sami tok pek kong) sahaja di beri monopoly cetak duit Cina mampos.

Tujuan duit kertas Cina Mampos adalah untok tipu rakyat. Mitos dan cerita bohong bahawa jika duit Cina mampos di bakar dengan upacara tertentu, orang yang telah mampos itu akan jadi kaya, di sebarkan oleh Sami tok pek kong. Duit Cina mampos itu perlu di beli dengan wang emas di masa dulu, dan wang biasa, di zaman sekarang.
Dengan cara yang demikian Sami Tok Pek Kong memperkayakan diri mereka sendiri dengan cara menipu rakyat beragama Tok Pek Kong.,

Sistem menguna duit Cina mampos ini kemudian di guna oleh Maharaja Genghis Khan untok memperkayakan dirinya sendiri.
Beza duit kertas Maharaja Genghis Khan adalah duit itu di guna oleh orang yang hidup. Sesiapa yang tidak guna duit kertas Gengis Khan akan di matikan. Maka mahu tak mahu, semua rakyat Genghis Khan akhirnya menguna duit kertasnya.

Tujuan duit kertas Cina mampos dan duit kertas Genghis Khan adalah sama. Ia adalah alat .menipu rakyat dan memperkayakan pemerintah/Raja/yang berautoriti.

Sistem yang sama di guna oleh ceti /along/bankers Yahudi.
Tujuan ceti/along/bankers Yahudi juga adalah sama seperti tujuan Sami Tok Pek Kong dan Maharaja Genghis Khan, ia itu menipu rakyat dan memperkayakan diri mereka sendiri.
Tetapi beza duit Yahudi penipu ia lah ,di samping duit kertas itu ada nilai gold standard, ia juga ada riba yang melipat gandakan lebeh 90% keuntongan mereka.

Duit Cina mampos dan duit Genghiskan di cetak mengikut gold atau silver standard.
Duit Yahudi penipu dulu(sebelum perjanjian Brettonwoods), di sandaran kapada gold standard. Duit kertas dulu di cetak mengikut berapa banyak emas yang ada.
Tetapi duit kertas Yahudi kini (selepas perjajian Brettonwoods), tidak lagi di sandarkan kapada emas/gold standard. Jadi duit kertas Yahudi penipu kini dapat berkembang hingga ka langit tanpa ada sebarang batasan. Ini di namakan nilaian abstract. Dikatakan bergantong pada demand/pemintaan dan supply/pengeluaran, tetapi macam harga share, ia boleh di manipulasi.
Ini memperkayakan si pembuat mesen cetak duit kertas dan si pereka duit kertas.

Siapakah si pereka duit kertas dan mesen pencetak duit kertas itu ??? Siapa lagi, kalau tidak Yahudi bankerrs yang di sebut oleh Shakespear dalam cerita pentasnya "The Merchant of Venice"!!!

Seluroh dunia kini telah di beli secara indirect, oleh mereka dengan duit kertas ciptaan mereka.
Dengan adanya globalisasi dan liberalisasi, makin cepatlah kesemua negara2 di jajah oleh mereka, melalui proxy2 ataupun "shogun" mereka.
Setiap negara yang menguna mesen duit kertas dan technology duit kertas, menjadi proxy ataupun shogun ataupun pak turut kapada mereka.

Kita telah tengelam ka lembah dosa, apabila kita amalkan Kafirnomics/ekonomi penipu dan berriba ciptaan Yahudi Zionis.!!!

Aduhai negara2 Islam, parti2 Islam, dan orang2 Islam, kenapa kamu maseh guna duit kertas yang sama niat dengan "duit Cina mampos" dan "duit Yahudi penipu???

Apakah susah sangat nak guna duit emas ciptaan Allah yang Rasullallah guna dulu ???
Apakah kamu maseh sekongkol dengan Tok Pek Kong dan Yahudi Bankers ???

Ayoh Revolusi dan Islamkan ekonomi kita !!!

3 comments:

Zarina said...

Salam ,

Artikal yang sungguh menarik , saya minta izin copy dan paste di blog saya . Terima kaseh .

pak yeh said...

Di persilakan Cik Zarina.
Saya messenger sahaya .Semua kebenaran/truth adalah kepunyaan Allah.
Moga mesej dapat di perkembangkan demi kebaikan manusia yang tertindas dan tertipu.

Anonymous said...

ade seorg Islamic scholar, Imran Hosein penah menyentuh hal ni..

mmg btul wang kertas yg kite gune skrg boleh dimanipulasi oleh org2 tertentu. ini mmg niat mereka..

suatu hr nnt bile Islam bangkit semula insya Allah kite akan kembali menggunakan wang emas/perak spt pd zaman Nabi dlu