Saturday, August 7, 2010

Monopoly pt 3: Kafiroagriculture.

Jika oeang kafir monopoly agriculture Melayu/Muslim akan "mati".!!!
Kenapa Melayui/Muslim begitu bodoh memberikan monopoly keselamatan makanan kapada orang2 kafir hah ???
Ada kroni UMNO?BN(Syed AlBukhari)of Bernas pun bukan dia nak tanam padi.Dia lebeh suka jadi orang tengah(lintah darat)proxy pada orang tengah kafir, yang sengaja monopoly dan naikkan harga beras.
Selain dari beras,ayam ikan,daging,sayau, semuanya ada orang tengah(lintah darat)yang monopoly perniagaan dan exploitasi rakyat dengan kenaikan harga hampir setiap hari

Tidakkah mereka faham bahawa monopoly makanan adalh monopoly yang paling merbahaya di antara segala macam monopoly.???
Apa akan jadi pada kita kalau orang2 kafir tidak mahu jual makanan pada kita.
Maka matilah Melayu/Muslim kerana bewrgantung kapada orang kafir untok makanan mereka.!!!

Serupa dengan Kafirnomics. Kafirnoagriculture adalah bersifat tamak haloba (maximum profit), walaupun dengan meracuni rakyat. Tipu helah itu adalah falsafah Kafirnomics dan Kafirnoagriculture. Apa lagi jika kaum Cina sendiri ada perpatah "Kalau tak tipu, tak akan kaya".Maka penipuan dalam Kafiroagriculture akan terus menerus di lakukan, kecuali Pemerintahhalanginya.

Masa kini telah wujud satu bentok agriculture yang meracuni manusia dengan kegunaan racun serangga dan baja kimia. Racun serangga dan baja kimia ini di monopoly oleh syarikat2 kafir. Melalui "Kafirnoeducation"(sekolah kafir),Melayu Muslim di propoganda supaya sukakan perkerjaan "government servant"/hamba kerajaan dan bencikan pertanian.
Muslihat ini adalah untok lemahkan dan miskinkan Melayu Muslim yang masa itu tidak berduit, tetapi kaya dengan makana dan anak yang derdozen banyaknya.


Setelah Melayu Muslim di bodohkan di sekolah dan melupakan kemahiran pertanian, Penjajah Kafirnomics telah masukan cara pertanian Kafiroagriculture yang banyak menguna racun dan kimai. Baja organic telah di tertawakan sebagai baja yang low class,busok dan kotor.
Hagiqatnya Melayu Muslim di tipu supaya bergantung pada pertanian baja kimia dan racun ,yang di monopoly oleh mereka.
Perbodohan orang2 Melaya/Muslim di lanjutkan lagi apabila Sekolah Vocational Agriculture dan Universty Agriculture di tobohkan, dan Melayu Muslim akan terus beli racun dan baja kimia dari Penjajah dan Syarikat British.

Ramai sudah yang wujudkan Revolusi Pertanian. Rujuk rencana saya "REvolusi Hijau dan Islam"
Kerajaan kafir di bawah Presiden America Obama, telah cuba menharamkan pertanian organic dan Islam.,,rujuk rencana saya bertajuk "Obama joins the murderers"

Cina Singapore sudah pandai reject makanan beracun dan berkimia.
Melayu Malaysia maseh makan makanan beracun dan berkimia.
Patutlah Melayu kebanyatkan nya bodoh dan berpenyakit.!!!.
Mereka letak keselamatan makanan pada orang2 kafir.!!!
Apa saa.! Bodoh punya UMNO/Melayu Muslim.!!!Maseh di jajah mentalnya oleh penjajah.!!!

Apa lagi Melayu/Mulim.! Ayoh, mari Revolusi Islamnoagriculture dan Islamomics.!!!
Hidup Revolusi Hijau (Islamnoagriculture),dan Islamnomics.!!!

No comments: