Sunday, July 3, 2011

Perkasa Kotori Nama Melayu.Omar Din Kotori Seni Silat.


Perkasa di bawah pimpinan Ibrahim Ali telah kotori nama Melayu apabila berlagak sebagai ganster, menakut2kan organisasi Berseh yang inginkan kebersehan,dan keadilan di dalam pertubuhab Suruhanjaya Pilihan Raya yang nyata tidak telus dan mengugat Democracy Malaysia.

Begitu juga Omar Din, Guru Silat yang di lihat seperti ganster juga, apabilaasi beliau menakut2kan organisasi Berseh yang berbuat baik,"amal maaruf nahi mungkar" yang bertujuan menyuarakan tidak puas hati mereka terhadap SPR yang tidak telus dan tidak adil. Perbuatan mereka adalah untok kepentingan dan keadilan sistem politik demokrasi Malaysia.


Mereka berdua ini berbuat burok/ "amal mungkar, nahi maaruf", apabila mereka mengugut organisasi Berseh yang bertujuan baik.
Mereka telah berdosa kapada Allah yang suroh kita amal maaruf nahi mungkar., dengan berlaku amalmungkar ,ahi maaruf..

Saya syorkan pengikut2 mereka yang amal maruf nahi munkar revolusikan organisasi2 Perkasa dan Silat lincah. Pemimpin2 yang suka menugut dan menzalimi rakyat yang cuma mahu menyaurakan ketidak puasan mereka terhadap SPR sudah kotori iman mereka terhadap  kebaikan dan Islam...


Wahai rakyat.! Jangan lah takut kapada ugutan mereka.!!!.
Allah bersama dengan mereka2 yang mahukan kebersehan dan kebaikan.!!!
Berani kerana benar.!!!
Allah telah janjikan pertolongan ghaib untok mereka2 yang berbuat baik/amal maaruf nahi mungkar.!!!
Ayoh kita ikuti demonstrasi Berseh, pada 9 July 2011.!!!

1 comment:

akupun said...

jihad menentang 'kekotoran' UMporNO!