Wednesday, September 21, 2011

Merdekahaha pt9 : "Malays" dan"Malaysia" Penghinaan terhadap Melayu

Mengikut seorang professor (yang "bukan kangkong" dan tidak boleh di beli seperti seikat kankong berharga 50 sen, seperti Koo K. P. dan Z. Keling yang sanggup berdusta mengatakan bahawa Tanah Melayu tidak pernah di jajah), perkataan "Malays" itu adalah perkataan berbahasa Inggeris yang berasal dari perkataan "malaise", yang bermaana "malas".!!! Sebutannya sama,cuma ejaan sahaja yang berlainan.!!!

Jadi kenapa ahli2 "United Malays National Organisation" rela di hina bila di panggil "Malays" yang bermaana malas atau si-pemalas.???
Jawabnya.. Mereka telah di butakan,di bisukan dan di pekakkan oleh Master/Tuan British mereka dengan kemewahan duit kertas palsu dan berriba..!!!
Ini semua adalah process propoganda British, yang menggunakan "Prinsip Joeseph Geobbles", yang berkata"Sesuatu kepalsuan  jika di ulang kerap kali akan enjadi kebenaran".!!!
Process ini juga boleh di namakan Kafirism, yang bermaana "menjadikan kepalsuan itu suatu kebenaran" ataupun dalam bahasa Inggeris "To pull wool over their eyes".

Ini bermaana, UMNO yang telah di butakan,di bisukan dan di pekakkan adalah binatang/manusia ternakan British.!!!
Sebab mereka binatang/manusia ternakkan British maka British sanggup beri "merdekahaha", ia itu "merdeka palsu" di mana British maseh berkuasa melalui sistem binatang ternakkan dan sistem ekonoi Kapitalis yang mereka telah lama usahakan.!!!

Kah,kah,kah.  Itulah haqikatnya.!!! Kesian orang2 Melayu di murtadkan keMelayuan nya menjadi Malays.!!!

Begitu juga perkataan "Malaysia" yang berasal dari perkataan bahasa Inggeris "malaise", yang bunyinya "malaise ya" yang maananya  adalah "malas ya".!!! Bunyinya sama Cuma ejaan sahaja yang berlainan.

Waima perkataan "Malaysia" bila di sebut dalam bahasa Cina ia itu "Malai si ah"pula bermaana "Malayu mati lah".!!!

Jadi kenapa Malays dari United Malays National Organisation ini tidak peka kapada penghinaan terhadap orang2 Melayu.???
Jawabnya sama seperti di atas...
Mereka telah di butakan,di bisukan dan di pekakkan oleh Master/Tuan British mereka dengan duit kertas palsu dan berriba.!!!   Rujuk rencana Duit Cina Mapos di  http://warongpakyeh.blogspot.com/2010/04/duit-cina-mampos-duit-yahudi-penipu.html
Ini semua adalah process propoganda British, yang menggunakan prinsip Joeseph Geobbles, yang berkata"Sesuatu kepalsuan  jika di ulang kerap kali akan enjadi kebenaran".!!!
Process ini juga boleh di namakan Kafirism, yang bermaana "menjadikan kepalsuan itu suatu kebenaran" ataupun dalam bahasa Inggeris "To pull wool over their eyes".

Hakikatnya ia lah Malaysia patut kekal namanya sebagai Tanah Melayu ataupun Melaya Jika kekal nama Tanah Melayu tidak boleh di iliki oleh bangsa asing, seperti yang terjadi sekarang.!!!


Ini semua adalah tanda2 bahawa Melayu maseh belum Merdeka.!!! Melayu maseh di jajah oleh Malays, binatang ternakakan British dari United Malays National Organisation.

Tanda2 tdak erdekanya Melayu, adalah monopoli politik dan ekonomi di mana Syarikat British/Iperialist/bangsa asing dan Malays dari UMNO makin kaya dan "Melayu miskin" makin miskin bila di beban Kapitalism dan duit meleset 150% berbanding duit Singapore.!!!

Nasihat untok "Malays" dari "United Malays National Organisation"
1)Sedarlah dan bertaubatlah akan kesesatan anda akan "penjajahan minda"/brainwash anda oleh kafir British yang telah kafirkan dan murtadkan kamu dari KeMelayuan dan ke Musliman kamu.
2)Tukar segera nama terhina "Malays" ciptaan British itu kapada nama asal kamu ia itu "Melayu" dan  United Malays National Organisation kapada "Persatuan Melayu Nasionalis".
3)Jadilah Melayu asli yang berhemah tinggi dan Muslim yang warak.

Madah Pak Yeh : "Kutok mengkutok (kritik mengkritk) membawa kebahagiaan dan intellectual wisdom".!!!


Jadi, apa lagi Melayu nak tunggu.??? Ayoh kita revolusi dari penjajahan British dan penjajahan Malays dari United Malays National Organisation,yang merupakan binatang ternakakan/boneka/proxy British.!!!
Moga Allah beri barakah keatas Revolusi Melayu/Muslim.!!!
Amin,amin,ya Rabal alamin. !!!

4 comments:

Anonymous said...

10x nak marah kat UMNO pun, kenapa hina diri sendiri?

-MAKORANG-

pak yeh said...

Apa daa MAKORANG.!
Mana ada aku hina diri sediri daa.!!! Aku bukan Malay dari United Malaise National Organisation daa.!!!
Aku Melayu daa.!!!
Itu Malay adalah Melayu murtad daa.!!!

Anonymous said...

malaise from wikipedia:
Malaise (pronounced /məˈleɪz/, mal-aze) is a feeling of general discomfort or uneasiness, of being "out of sorts", often the first indication of an infection or other disease. Malaise is often defined in medicinal research as a "general feeling of being unwell". This word is originally a French word existing since the 12th century.
The term is also often used figuratively in other contexts; for example, "economic malaise" refers to an economy that is stagnant or in recession; compare depression. The term is particularly associated with the stagflation of the 1970s, as in the popularly called "malaise" speech of President Jimmy Carter (the speech, however, did not use the term). (The term "malaise" as used for the 1970s stagflation predates the speech, however.[1])

kalau wikipedia ni pon ciptaan penjajah..carilah mana2 kamus pun, sama saja maknanya.

lain kali jangan jadi pencari masalah..cubalah jadi penyelesai masalah daripada mengutuk orang sana sini.

Saya juga tak sukakan UMNO, tapi saya lebih suka mencari jalan untuk memajukan bangsa sendiri, dari menjatuhkan orang sana sini.

pak yeh said...

Anonyous kata :
lain kali jangan jadi pencari masalah..cubalah jadi penyelesai masalah daripada mengutuk orang sana sini.

Heh,heh. Apa daa Anonymous. Constructive criticis pun tak faham ke.???