Saturday, May 16, 2009

Madah Pak Yeh pt. 2

Madah Pak Yeh adalah himpunan quotable quotes Pak Yeh.

1) Najip telah tunjuk kemaluannya di Perak.Kemaluannya juga di tinggal di Mahkamah (case Altantuya). Kemaluan Saiful Sodomy 2 pun kemaluan Najip juga.Satu Malaysia kemaluan di buatnya.Jadi eloklah kita namakan dia Bapak Kemaluan.

2)Pak Lah kita namakan Bapak Selipa Jepun(flip flop)

3)Dr M kita namakan Bapak Kelingtong. Namanya yang satu lagi ia lah "Cheat Dead".Setelah dia cheat(tipu), orang yang kena tipu mesti dead(mati)...macam cobra jugak.

4)Cabinet Najip mesti berseh.Najip tak berseh takpe.Orang yang Dr M bagi jadi PM tak payah berseh.Kelingtong aje berseh,amanah,cekap lepas tu tak payah buat.

4)Perak ada 3 Menteri Besar.Satu halal( Nizar), satu haram(Zambry) dan satu lagi makruh(Sultan).Ini Bapak Kemaluan Malaysia punya angkara.

5)Abd Hadi kata nak Unity Gomen.Nak Unity Gomen dengan Bapak Selipa Jepun ke dengan Bapak Kemaluan???.Nampak macam Bapak Kelintong punya akal. Nak lompat masuk BN dia kata nak Unity Gomen.

6)Mahkamah pun dah jadi flip flop.MB Perak sekejap haram,sekejap halal,sekejap haram.
Mahkamah Lingam dah jadi Mahkamah "selipa jepun".

7)Police boleh tangkap orang berbaju hitam.Pakai baju hitam pun tak boleh ???
Otak Police dah lesap.Democracy pun lesap.

8)ISA (Internal Security Act).UMNO/BN dah jadi "insecure",sebab tu kena pakai Internal Security Act.

9)Dato'Shahlizard Menteri "Masuk Belakang".Ada ramai lagi Menteri "Masuk Belakang". Amalan "politik liwat" dah jadi darah daging UMNO/BN. Dr M Tok Guru "politik liwat".

10)Doktor kata buntut Saiful virgin lagi.Agak nya dia mimpi Anwar liwat dia kot ???

11) "Satu Malaysia" kena kelintong. Janji anti korupsen, tapi bohong.

12)OSA (Official Secret Act).Perjanjian Toll pun boleh OSA. Dah curi sorok tangan.

5 comments:

moloyue said...

Pak Yeh,

Ramai dok tunggu nak kencing kubur Maha Klingkong tapi panjang pula umur dia. (saya tak cakap kerja tu baik).

pak yeh said...

Maha Klingtong telah bawa bencana pada rakyat Malaysia kerana boros berbelanja duit rakyat dan duit Soros.Akhirnya rakyat juga membayar hutang nya dengan Soros, melalui cukai selindung, di namakan inflasi dan turun nilai wang.
Cilaka punya Maha Klingtong!
Tapi Melayu maseh bodoh bertaklid buta dengan "Devil in disguise ini".
Melayu oh Melayu UMNO bodohnya engkau !

tok janggut said...

Salamun alaikum,

Sekarang saya hidup senang lenang di Malaysia yang di cintai. Di bawah kejahatan pemerintahan kerajaan(kata orang yang jahil), saya dapat menjalankan pekerjaan dengan aman, saya boleh berniaga dengan jayanya kerana ramai rakyat yang berkemampuan untuk membeli. Saya boleh pergi kemana-mana tanpa halangan daripada sungai, bukit-bukau, hutan belantara dan sebagainya kerana negara kita ada jalan yang baik.

Inilah kelebihan pemimpin kerajaan yang ada sekarang. Orang indon datang ke negara kita nak kerja, orang selatan Thai datang ke negara kita, orang Burma datang, Sri langka datang, semua datang ke negara kita kerana nak kerja. Orang Kelantan semuanya berhijrah ke luar kerana nak kerja.

Inikah kejahatan, inikah kerakusan pemimpim kita?

Saya tak tahulah bagaimana kalau Pak Yeh berada diIndonesia( tak jauh di kalimantan sahaja), kalau pak yeh berada di Filipina(tak jauh di kepulauan sulu sahaja), mungkin Pak Yeh akan berasa bahagia di sana.

pak yeh said...

Salam tok janggut.
Kalau nak banding, banding lah dengan Singapore.Kenapa nak banding dengan negara yang lebeh korupsi dari Malaysia???. Banding apple dengan apple.Jangan banding apple dengan asam paya.Itu tak adil.Bandingan dengan Singapore menujukkan Melayu 2.4 kali bodoh dari Cina Singapore memandangkan merosotnya duit kita 240%. Pada hal Singapore tiada petrolium,kelapa sawit,timah dlln.Ayer pun singapore takde. Tak malu ke orang Melayu dengan orang Singapore???Ini menunjukkan yang pemimopin UMNO/BN 2.4 kali lebeh bodoh dan lebeh korupsi dari pemimpin Singapore.
Awas!Telur Najip di pegang oleh Singapore. Baca rencana RPK.Mungkin tanah Melayu akan di jual pada Singapore lagi.Bila Melayu korupsi, bansa asing akan beli Negara kita.Raja2 dulu telah jual negara pada British.
Lupakah tok janggut akan pejuangan Tok Janggut???

pak yeh said...
This comment has been removed by the author.