Wednesday, June 10, 2009

Ketuanan Melayu di ganti Ketuanan Zionis dan nafsu Setan.

Apakah maseh ada Ketuanan Melayu di Malaysia ini???.Sejak zaman Portugist,Belanda dan British lagi Melayu telah jadi hamba sahaja.Portugis,Belanda dan British adalah Tuan kapada orang Melayu. Juga jika Melayu maseh miskin dan berkerja dengan yang bukan Melayu,ini bermaana yang bukan Melayu adalah Tuan kapada Melayu.Pendek kata sesiapa yang bayar gaji kita adalah Tuan kita.

Raja2 yang ada sekarang tidak lagi menjadi Tuan.Ini kerana mereka telah makan gaji dengan British dari dulu lagi.Jadi British lah Tuan kapada mereka sebab British bayar gaji mereka.Selepas British cabut mereka letak Pemerintah talibarut mereka bernama UMNO, MCA dan MIC.Ada kala pemerintah ini di beri gaji oleh Towkay dan Gangster Cina. Maka Tokay dan Gangster Cina pun boleh menjadi Tuan kapada Ketuanan Melayu.

Ini semua adalah pandangan hakikat dan makrifat dari Pak Yeh.Ilmu macam ini perlu di sampaikan kapada semua orang Melayu/Muslim.
Dengar2lah nyanyian P.Ramli .."Dunia ini palsu, manusia berdusta, ramai silap teka".(Rujuk rencana "Falsafah P.Ramlee").

British maseh jadi tuan kapada Melayu hingga ka hari ini. Mereka menjadi Tuan melalui Banking sistemnya. British telah lantik UMNO untok berlakun sebagai bonekanya.Mereka2 yang betul2 berjuang seperti Burhanudin Hilmy, Chin Peng dan beberapa lagi hero kemerdekaan telah di ISAkan dan halau keluar negara(Rujuk rencana "The real Heroes of Merdeka").
Penjajahan British adalah melalui Banking sistemnya.Melalui duit kertas Sultan2 Melayu semua di suroh makan gaji dan goyang kaki sahaja.Raja Cina dan Siam minta bunga emas, tapi Raja2 melayu minta duit kertas aje.Kalu mita bunga emas sudah tentu mereka kena tembak.Duit kertas yang tiada nilai di guna untok tipu Raja2 Melayu dan rakyatnya.Jika duit tulin di guna British tak banyak untong.Apabila duit kertas di guna keuntongan berlipat ganda.

Malangnya Melayu masa kini maseh tertipu dengan duit kertas British yang tak bernilai itu.Adakah mungkin mereka boneka sahaja dan tidak mempunyai apa kuasa??? adakah mungkin mereka tiada otak untok memahami silap mata British ???

Hakikatnya semua negara seantara dunia telah tertipu dengan duit palsu termasuk British dan Amerika.Mereka juga tertipu oleh si pencetak duit kertas.Amerika berhutang bertrillion dollar dari Bank Federal Reserve. Federal Reserve adalah si pencipta mesen buat duit kertas.

Jadi adakah orang yang tertipu itu menjadi tuan ataupun orang yang menipu menjadi tuan ???
Jadi siapa yang kaya ??? Si peminjam duit atau si meminjam duit yang kaya??? Si pembuat duit atau si penguna duit yang kaya???
Duit yang di gunakan adalah duit palsu !!! Melayu/Muslim cuma bermain dengan duit palsu, hinggakan duit palsu di sangka duit benar.

Sadar lah wahai Melayu !!! Duit kertas adalah duit palsu.Niat sebenarnya si pembuat duit kertas pertama sekali,yang bernama Genghis Khan adalah untok membolot semua emas dan kekayaan dari rakyat.
Di zaman ini Ghengis Khan di ganti dengan Bankers Zionist. Semua negara di jajah dengan cara duit kertas dan Kaptalisma. Semua negara di suroh berhutang banyak2. Mereka tiada masaalah untok mencetak berbillion,trillion dan Quadrillion dollar. Duit di buat dari kertas dan kertas tiada putus supplynya.
Negara2 3rd world di suroh berbelanja boros.Apa bila income/duit masuk tida cukup untok bayar hutang kerajaan, nilai mata wang di jatuhkan nilainya.
Jadi income tax di kutip dari rakyat melalui mekanisma penurunan nilai mata wang/inflasi.
Jadi rakyat membayar hutang kerajaan melalui mekenisma penurunan nilai mata wang/inflasi.
Jadi rakyat di tipu oleh kerajaan.Kerajaan di tipu si pencetak wang. Penipuan begini terus menerus berlaku,hingga semua asset negara di jual kapada si pencetak dan peminjam wang yang meupakan Bankers dunia yang kebanyakannya adalah Yahudi Zionist.
Pembebasab pasaran atas nama Globalisasi dan Liberalisasi mempercepatkan penjajahan Negara2 seantara dunia oleh Zionist Bankers.

Jadi persoalannya ...adakan ia nya Ketuanan Melayu atau Ketuanan Bankers Zionist berasaskan dorongan nafsu syaitan ???
Selain dari falsafah duit kertas yang berasaskan nafsu tamak, falsafah ke dua Bankers Zionist ini adalah falsafah ekonomi Kapitalis yang juga berasaskan nafsu tamak maxima keuntongan.Seorang peniaga Kapitalis akan menguna segala macam cara untok maximakan keuntongan.Ini termasuk apa sahaja cara, walaupun menipu sekalipun.
Akibatnya alat kereta yang tidak rosak di katakan rosak,makanan di sembur racun untok bertahan lehbeh lama.Pendek kata syaitan telah menjadi Tuan mereka apabila mereka sanggup meracuni rakyat demi maximakan duit.
Melalui iklan2 di kaca telivishen,rakyat di galak menjadi konsumer yang tamak.Mereka sentiasa di latih supaya membeli kereta Mercedez, walaupun wang yang sama boleh membeli 5 proton.Peniaga2 pun di latih begitu juga .Akhirnya harga barangan semua akan naik sebab mahukan se buah kereta Mercedez.Harga tempat letak kereta pun makin naik sebab Datok Bandar mahukan Mercedez yang tercangih.

Justru itu,adakah kita akan taat dengan Ketuanan Zionist/Syaitan ???
Ketuanan Syaitan ini berasaskan duit kertas palsu yang boleh di cetak hingga mencecah langit, dan fahaman Kapitalis nafsu tamak???
Adakah kita akan mempertahankan deen kaptals dan duit kertas yang di anggap Kafirnomics ini ???(Rujuk rencana Kafirnomics Vs Islamnomics).

Deen Kapitalis telah di ajar oleh British dan Amerika. Mereka telah pertahankan kehidupan dan deen Kapitalis dan duit kertas (yang riba dan di kutuk Allah), sebagai deen yang terbaik.Duit kertas tanpa sandaran emas ciptaan President Nixon telah berjaya menumbangkan ekonomi negara2 Komunis Russia dan China.Mekanism duit kertas baru ini berasaskan prinsip nilai "matawang naik dan turun mengikut kaedah demand dan supply". Jadi di pentas dunia duit kertas yang tiada sandaran emas akan merudum jatuh nilainya kerana tiada demand untok nya.

Hakikatnya ,adakah kita maseh Islam jika kita di jajah oleh Zionist bankers???
Adakah kita maseh reda bertuankan Seta di belakang tabir Zionist dan ekonomi riba(Kafirnomics)???

Marilah kita memperjuangkan Islamnomics,ekonomi tanpa riba penipuan dan tamak.
Janganlah kita berTuankan Zionis dan nafsu Syaitan
Fikir2lah wahai Melayu/Muslim.

5 comments:

Anonymous said...

ya tiba masanya untuk ISLAMNOMIC sesuatu yang ditakuti barat...

tibalah masanya kepada sistem pemerintahan KHALIFAH sesuatu yang ditakuti barat...

tibalah masanya sistem kewangan kepada DINAR EMAS....

SESUATU YANG DITAKUTI BARAT....


HambaMu

pak yeh said...

Salam Hambamu,
Terima kaseh sudi respon.
Kafirnomics(Ekonomi riba dan wang kertas) telah di halalkan oleh Ulama ,walaupun Allah mengkutuknya.
Ulama bertuankan Pemerintah UMNO/Zionis,sebab mereka di gajikan dengan duit kertas Zionis Bankers.
Ada kah PAS faham akan hakikat ini???
Mereka inginkan Unity Gomen bertuankan UMNO/Zionist???

Sistem Kalifahpun telah dan boleh di korupsi oleh British dan Setan. Chontoh Muawiyah dan Otoman.Kita perlu ramai orang ber mentality kalifah supaya Revolusi mirip Rasullah dapat di jayakan.
Waima kita menanti Pemimpin Baru untok menyelesai masaah2 dunia yang baru.
Karl Marx berjaya menyelesaikan masaalah dengancara Comunism di mana ekonomi di rampas balik dari Raja dan di kembalikan kapada rakyat.Waima Komunis telah kalah pada Kapitalis kerana mekanisma duit kertas yang riba.Pemimpim Komunis kalah dengan dugaan menjadi Raja yang kaya raya.

Jadi rootcause masaalah ekonomi dunia adalah duit kertas dan Kafirnomics/Kapitalis..

Anonymous said...

mungkin kita sudah patut adakan duit kertas kita sendiri utk digunakan dalam negara

ambil contoh matawang EURO yang menyebabkan US dan russia tidak lagi memperbudak-budakkan orang eropah

kerana EURO lah US haru-biru jadinya dan sebab itulah iraq diperangi kerana saddam nak tukar transaksi minyak dari dollar ke EURO.

China juga sudah mula tak mempercayai dollar...

apa pendapat pak yeh, apa agaknya risiko yang pak yeh nampak kalau suatu hari ia akan dilaksanakan, apakah US akan perangi kita pula...


HambaMu

pak yeh said...

Europa satukan duitnya kerana mekanisma demand and supply perdagangan. Bila di satukan duit demand duit Euro menjadi lebeh dan duit akan naik harga apabila demand nya naik.

Jika Asia berbuat begitu dengan mata wang nya kita dapat kukuhkan mata wang kita.Tetapi Europa kurang korupsi sedangkan Asia (kecuali Jepun dan Singapore) terlampau korupsi. Keadaan korupsi negara2 macam Malaysia tidak akan menghasilkan satu duit untok Asia.
Waima duit kertas memudahkan selewengan oleh kerajaan.Contoh ...Amerika yang telah berbelanja trillion2 dollar untok berperang.Akhirnya rakyat jadi mangsa membayar hutang bekas Presiden Bush.
Duit kertas berasaskan riba berlipat ganda,dan ia nya di kutuk Allah.
Duit kertas bersandarkan emas adalah lebeh baik tetapi ia nya maseh riba juga.

Anonymous said...

Padan muka melayu busuk hati & assabiyah. Bangsa melayu penuh penyakit hasad dengki & busuk hati sebijik mcm iblis laknatullah. Melayu menjahanamkan melayu boleh dikira sebagai bala & laknat dr Allah s.w.t akibat dr angkara perbuatan keji busuk hati melayu. Jahanam melayu...amiin.