Wednesday, July 22, 2009

Politik Liwat punca kematian Teoh ?

Apakah maananya politik Liwat ?

Politik liwat maananya "membunoh pembangkang dengan fitnah".

Pengasas/Bapak Politik Liwat adalah Dr M. Beliau telah tudoh atau fitnah A..I. tanpa 4 saksi yang di kehendaki oleh Perundangan Islam. Cuma "Mahkamah Lingam" yang kafir/bukan Islam sahaja yang membolehkan benda yang tak boleh di buat. Ini lah ajaibnya concept "Malaysia Boleh", juga ciptaan Dr M dan Amno.

Kini pengamal "Politik Liwat" dan "Mahathiefism" (pengikut Dr M) yang setia dan taksub daripada kalang Amno, sedang menggubah satu sandiwara fitnah/Politik Liwat yang boleh menjatuhkan kerajaan pembangkang mereka.

Sebuah negara bernama Berak Lalulisan telah di jatuhkan dengan cara Politik Liwat dan Mahathiefism. Fitnah dan klingtong(kata2 Dr M), telah di hidupkan semula demi semangat Politik Liwat dan Mahathiefism yang ada persamaan dengan politik Machievelli seorang Christian murtad yang mengajar keutamaan kegunaan tipu helah(klingtong, yang menjadi kegemaran Dr M).

Antara strategy lain yang di gunakan adalah

1) Menuduh/Fitnah A. I kali ke 2 meliwat si-Saifool . Perkara ini berlaku setelah si Saifool berjumpa Nahjaib se-orang Crime Minister yang di katakan terbabit dengan pembunohan Alhantuya.

2) Mencari saksi dan pemfitnah untok memfitnah kerajaan pembangkang ataupun wakil pembangkang. Saksi dan pemfitnah ini perlu pandai klingtong(kepala otak macam Dr M) dan ada quality seperti Azizan (driver Anwar) dan Saiful Sodomy2.

3) Menipu melalui SPR ,undi pos dan undi hantu.

4)Menguna ISA, OSA, Sedition Act, Mahkamah Lingam, Police Mafia dan cara 2 yang di kutuk Allah.

Politik Liwat dan Mahathiefism dan Kafirnomics yang menyebabkan huru hara kemiskinan dan kematian2 yang telah berlaku, di lakukan oleh kerajaan /kakitangan "lembaga" kerajaan seperti nama berikut, perlu di hapuskan :-

A Kugan, Samiyati Zulkarnain Putra, Francis Udayappan, Dr Tai Eng Teck (the police officer was eventually convicted), V Vikines, Tharma Rajan, M Ragupathy, Syed Fadzil Syed Ibrahim, Hasrizal Hamzah, Prakash Moses, Kannan Kanthan, Ahmad Salleh, Ulaganathan Muniandy, Vivashanu Pilai, Ho Kwai See, Ravichandran Ramayah, Veerasamy Gopal, L. Yoges Rao,Adi Anwar, Teoh B H, insiden Memali dan sebagainya.

Justru itu, kita perlukan "Satu Revolusi" sepertimana negara2 maju dan pandai telah lakukan.

Democracy telah mati di Politik Liwatkan dan di Mahathiefismkan dan di Kafirnomikkan oleh Amno/Bn.

Hidup Revolusi Malaysia dan Dunia !!!

Satu Revolusi !!!

5 comments:

Anonymous said...

ADA SEBUAH LAMAN BLOG MENDAKWA KEMATIAN TEOH DIRANCANG OLEH PARTI DAP SENDIRI

MUNGKIN PATUT RUJUK LAMAN BLOG INI

http://t4tbh.blogspot.com/2009/07/daps-corruption-modus-operandi-in.html

pak yeh said...

Saya sudah rujuk.
Itu teori sahaja. Secara praktik, bagaimana??? Teoh berada di dalam kawasan MACC. MACC maseh bertanggung jawab atas keselamatan Teoh. Teori ini relevan jika Teoh sudah keluar dari kawasan MACC. Waima nak buktikan terlampau susah sebab DAP tiada sejarah kongsi gelap, dan Teoh berada di kawasan MACC.
Blogger t4tbh tembak semberono.
Teori Teoh terbunoh oleh pegawai MACC dan di humban keluar tingkap untok memberi gambaran beliu bunoh diri, lebeh logic dan bermotif.

Anonymous said...

tapi adakah ia akan dilaporkan dalam suruhanjaya itu nanti

satu persoalan, pegawai yang berkaitan sudah pastilah dah rayu ampu bodek dekat najib atau melalui orang-orang najib

ha ha ha, keadilan utk teoh takkan ada nampaknya

ini bukan cerita CSI : New York.....

Anonymous said...

malaysia memang sebuah negara pelik

kematian teoh yang nampak biasa pun nak kena tubuh suruhanjaya...

kalau di negara maju ia cuma hal picisan saja

pak yeh said...

Lepas Surohanjaya siap,kertas kerja akan di tong sampahkan.
Sama juga macam Surohanjaya Police, Kugan, Mahkamah Lingam dlln.
Perampok dan pembunoh tidak akan ambil tindakan atas perampok dan pembunoh.
Dunia akan kiamat. Perampok jadi kerajaan. Orang yang pandai dan baik di ISA dan di bunoh seperti cerita "Singapura di langgar todak". Sila baca rencana saya "Pemerintahan Singapura di langar todak".