Sunday, August 2, 2009

Revolusi pt 5 : Tunjuk Perasaan = Amal Maaruf Nahi Mungkar.

Rakaman video ini adalah tujuk perasaan anti ISA pada 1hb August 2009 bertempat di Kuala Lumpur.
Video ini juga membuktikan kekejaman dan perangai terrorist Polis/kerajaan UMNO/BN yang telah salah guna kuasa mereka. Ini juga salah satu sebab kenapa kita perlukan Revolusi untok jatuhkan kerajaan UMNO/BN.










Tujuk perasaan adalah cara yang halal yang boleh di kategorikan sebagai "amal maaruf nahi mungkar yang menjadi surohan Allah. Perbuatan kerajaan UMNO/BN menghalang rakyat dari amal maaruf nahi mungkar/tunjuk perasaan adalah ibarat Feraun yang menzalimi rakyatnya.

Tahniah dan terima kaseh yang tidak terhingga kapada mereka2 yang telah berdemonstrasi anti ISA pada 1 August 2009, di Kuala Lumpur. Geng unity gomen,Hadi dan Nasa tidak turun ? Moga perjuagan anti ISA akan berjaya membawa kapada keadilan bagi mereka2 yang telah di zalimi kerajaan UMNO/BN yang kejam dan unIslamik.

Kita boikot ISA kerana ISA telah menafikan hak asasi setiap manusia untok mendapatkan keadilan di mahkamah.

Kita boikot ISA kerana ISA di guna untok kekalkan kerajaan yang taghut/jahat/zalim kapada rakyat yang baik, berbuat baik dan tidak berdosa.

"Boikot ISA" mesti di sertakan dengan "Boikot Polis". Kerana tanpa Police ISA tidak akan berjaya!!!
Kita perlu hidupkan Polis sendiri, sebab Polis suka anaya rakyat.Polis telah di monopoly kerajaan UMNO/BN untok berlaku kejam kepada rakyat.
Jika Polis amalkan kezaliman kapada kita, kenapa mesti kita sokong mereka. Jika Polis menyusahkan kita , sepatutnya kita menyusahkan mereka juga.
Ini tidak bermaana kita akan zalimi mereka. Tujuan kita adalah untok membawa mereka ka jalan yang benar. Jadi kita perlu berdakwah kapada mereka . Kita perlu yakinkan mereka supaya boikot ISA. Kerana ISA itu anti Islam, tidak mustahil Polis yang Muslim akan boikot ISA juga. Kita perlu yakinkan mereka supaya berbaik dengan rakyat, dan menangkap perompak di dalam kerajaan UMNO/BN. Dakwah yang berkesan adalah apabila ia nya di buat kerap kali. Boikot ISA yang berjaya adalah apabila semua rakyat, termasuk Polis memboikot ISA.

Boikot ISA juga mesti di sokong oleh para pendidik, guru2 ,dan pensyarah University perlu mendidik perihal kezaliman dan haramnya ISA. Para mufti dan Ulama perlu fatwakan yang ISA ADALAH HARAM dari segi syariah.

Ibu Bapa juga perlu mendidik anak2 mereka tentang keburokan ISA. Mereka juga perlu galakkan anak2 mereka berdemonstrasi anti ISA.

Kita guna cara tujuk perasaan/demonstrasi sebagai ibadah kapada Allah dalam menegakkan deen Islam dan memusnahkan deen kufur kerajaan UMNO/BN berbentok undang2 zalim ISA,Sedition Act,OSA, ekonomi riba dan sebagainya.
Kita perlu teruskan tujuk perasaan/demonstrasi sehingga deen kufur kerajaan UMNO/BN di hancurkan. Ini adalah tanggung jawab kita kapada Allah dan masa depan anak cucu kita.

Teruskan Revolusi kita !!!
Allahu Akhbar x 3 !!!

3 comments:

Anonymous said...

kenapa nak wujudkan polis sendiri kenapa tak kata nak wujudkan tentera sendiri

pak yeh said...

Encik Anonymous,
Ya ! Keyataan yang baik sekali. Pandangan kerajaan Sekular dan kafir menspecialistkan kerja, tetapi kerajaan Islam tidak specialistkan kerja. Semua lelaki adalah Polis dan Askar di dalam kerajaan Islam. Kerajaan Islam mengamalkan multi-skilling. Contoh lagi...Ulama tidak specialist sebagai guru agama sahaja tetapi berkerja sebagai Police, Askar,Petani dan lain2 perkerjaan. AlQuran melarang Ulama menjual-beli/commercialkan Islam.

redzaeishafeeq said...

aku tak paham ape yang ko perjuangkan ape yang ko mahukan dari oang melayu....

ape yang ko nak sebenarnyer???

aku nk tnye ape itu ISA??ko x terang secare terperinci pun....kalau boleh kalau ko nk tulis sesuatu benda nie...terang sedlm-dlmnyer...

pasal semangat 46??

pasal umno lame vs umno baru...aku juga x paham langsung ape yang ko kate kan dalam blog ko nie...cube terang sedalam-dalamnyer..sekurang2nye kalau ko nk ajak org lain berperang, biar lar org 2 ade ilmu untuk berperang..biar org lain tau, mmpunyai pengetahuan tentang semua ini...baru boleh berperang..tak kn ko nk biar org lain berperang terkontang kanting..