Thursday, July 15, 2010

Revolusi dan Counter Revolusi.

Selain dari Malaysia beberapa negara lain seperti India dan Indonesia juga telah di perdayakan dengan Merdekahahaha/merdeka palsu.
Di dalam politik moden. mereka2 yang memerintah mengguna proxy untok terus jajah sesebuah negara.

Dr Mahathir pernah berkata bahawa America adalah proxy Yahudi.Ini kerana Israil boleh berbuat apa sahaja, dan America akan ikut katanya.Ini juga kerana Yahudi monopoly Bank,minyak dan kerajaan America kesemuanya.
Apa yang Dr Mahathir tidak kata adalah bahawa, Malaysia pun adalah proxy Yahudi.Ini kerana selepas nerkata begitu Dr Mahathir terpaksa berminta maaf kapada Yahudi. Ini juga kerana yahudi telah gertak Mahathir dengan memindahkan Mtorola ka negara Cina.
Haqiqatnya, semua negara2 di seluroh dunia yang mengguna duit kertas yang berasal dari duit Cina mampos (rujuk rencana "Duit Cina Mampos = Duit Yahudi penipu") adalah proxy Yahudi Bankers, yang mempunyai monopoly ekonomi dunia dan mesen/technology cetak duit kertas.!!! Maka konklusiya adalah bukan sahaja america tetapi seluroh dunia telah pun di jajah oleh Yahudi Bankers.

Amerika pernah revolusi bebaskan diri dari British /Yahudi Bankers, apabila mereka "nationalise" Bank mereka. Perbuatan itu melonjakkan America sebagai Super Power baru , mengatasi British.Tetapi, malangnya, elemen counter revolusi di dalam bentok the Federal Reseve Bank,telah privatise kembali monopoly mencetak duit kertas kapada gabongan Bankers Yahudi. Dari segi revolusi Banking sistem America telah hadapi counter revolusi dan di jajah oleh gabongan Yahudi Bankers.Maka kuasa mutlak mencetak duit kertas berpindah ka tangan Yahudi Bankers. Shakespear telah menceritakan dan meramalkan/prophesize sifat2 mereka ini di dalam drama "the Merchants of Venice", utok awasan semua hingga ka hari ini.

Penjajahan melalui sistem duit kertas ini adalah perspektif micro economis dan juga rujukan ekonomi tanpa riba bersumberkan AlQuran(Islamnomics)

Jika America pun boleh di counter revolusi, apatah lagi negara2 lain.???
Mari kita kaji pula sejarah politik negara2 Asia. Dari kajian.kita akan dapati bahawa segala kemerdekaan yang di beri oleh penjajah2 adalah meredekahahaha / merdeka palsu.
Apabila sesebuah negara bergolok untok revolusi, maka Imperialis/Penjajah akan adakan counter revolusi.
"Counter revolutionar forces" mentebalikkan revolusi yang telah atau akan berlaku.
Contohnya adalah seperti berikut.
1)Indonesia.
Indonesia telah merdeka dari Belanda, di pimpin oleh Sukarno. Sukarno telah nampak kebaikan Revolusi ekonomi cara Komunis dan beliau ingin tubohkan negara Komunis Indonesia.
Memandangkan demikian, Amerika telah lantik Suharto membuat "coue de etat" dan gulingkan Sukarno. Ini adalah contoh kuasa counter revolusionary yang di dalangi oleh Amerika.
2)India
India telah berjayakan Revolusi dengan pimpinan Mahatma Ghandi. Malangnya Ghandi di bunoh sebelum falafafah dan ekonomi tanpa kastanya yang mirip Komunis itu dapat di implimentasikan.
Kejadian ini di katakan telah di dalangi oleh British dan ia merupakan "the counter revolutionary forces". Setelah Nehru di lantik negara India kembali dengan falsafah dan ekonomi kasta yang mirip Kapitalis.
3)Malaysia.
Di Malaysia ,usaha2 untok Revolusi oleh pemimpin2 seperti Chin Peng, Burhanudin Hilmi dan lain2 telah di di musnahkan oleh British semasa ia berputik dengan undang Emergency dan I.S.A.Rami daripada mereka,termasuk pejuang2 Islam dan Nationalis Melayu di tudoh sebagai golongan Komunis dan di seksa dengan I.S>A dan di bunoh.
"The counter revolutionary forces" di Malaysia merupakan peralehan kuasa kapada parti2 UMNO dan Aliance yang di dalangi British.
4) Russia
"the counter revolutionary forces" di Russia adalah kemuculan Gobachev. Tetapi sebelum itu duit kertas Russia di jatuhkan nilainya melalui konspiracy Bretton Woods.Perjajian Breton Woods yang di buat Zaman Nixon,Presiden America yang berbangsa Yahudi itu adalah "the counyeer revolutionary forces" yang paling canggih sejak kegunaannya di zaman pemerintahan Mongols di negara Cina, Sebelum Bretton Woods, duit kertas bersandarkan emas.Selepas Bretton Woods duit kertas menjadi "abstract art" yang nilainya boleh naik dan turun mengikut "demand and supply".Demand dan supply boleh di manipulasi sama seperti saham di manipulasi.
Duit Russia di manipulasi untok jatoh nilai apabila demand nya di sekat melalui trade boilot dan embargo. Oleh kerana duit Russia merudum jatoh, maka mereka mula liberalise ekonomi mereka degan unsur2 Kapialist, antara yang paling berharga itu adalah Bank bentok the Federal Reserve seperti America. ,
5)Cina.
Negara Cina mempunyai counter revolusi nya apabila Deng Zio Peng menjadi pemimpin.
Mereka juga mempunyai masaalah jatoh nilai duit mereka seperti Russia. Tetapi mereka telah pandai pertahan kejatohan nilai duit mereka dengan cara government gerentee. jika kita lihat sejarah negara Cina di zaman selepas Mongols, government guarentee ini, salah satu caranya adalah kembali kapada duit kertas bersandaran emas. Jika sandaran emas tidak dapat di lakukan, maka trade concessions, ataupu trade liberisation perlu di lakukan,antara yang terpenting adalah Bank berbentok the Federal Reseve seperti yang ada di Amerika.

Jadi, apakah pelajaran yang kita dapat dari sejarah Revolusi dan counter revolusi di atas.???
Seluroh dunia telah tuduk kapada gabongan the Federal reserve yang di ketuai Rothchild seorang yahudi Zionist.!!!
Cuma ekonomi tanpa riba (islamnomics) dan pemimpin yang soleh sahaja dapat Revolusi terhadap ekonomi riba duit kertas(kafirnimics).

Moga Allah beri kemenagan pada Revolusi Haq /Islamnomics mengalahkan batil/kafirnomics seperti yang Allah yelah sebut di dalam AlQuran.!!!

3 comments:

Abi Rara said...

Saya copy paste untuk dimasukkan ke blog saya ya Akhi?

pak yeh said...

Di persilakan ya akhi/brader Ahmad.
Sebarkan kapada seluroh dunia demi Revolusi Islam.!!!

pak yeh said...

Salam Ahmasd Haes,
Kenapa tak sebut nam blog akhi/brader.???