Wednesday, July 14, 2010

Merdekahahaha pt 3: Super Powers Merdeka cara Revolusi,

Betulkan negara kita sudah merdeka.???
Kita di beri kemerdedekaan oleh British.!!!
Yang jelas adalah peralehan kuasa dari British kapada pembodek British,!!!
Haqiqatnya mereka2 yang berjuang ideology dan bergadai nyawa untok kemerdekaan dari Jepun dan British tidak ada tempat di dalam kemerdekaan kita.!!!
Hero2 kemerdekaan kita yang tulin di bunoh, di ISA dan di halau keluar negara dan di gantikan dengan hero2 palsu boneka British aristocrat Melayu dan Cina2 Kapitalis,pengedar ,penagih opium dan pengkhianat kemerdekaan negara Cina komunis.!!!
Haqikatnya Cina Malaya adalah vilain/penjahat, pengedar,penagih dadah,gangster dan pengkhianat pada negara Cina yang di jatuhkan hukum bunoh oleh Mao Tze Tung.

Justru itu Melayu maseh belim merdeka dan oleh kerana ekonomi British maseh di agongi oleh Melayu golongan aristocrat dan Cina Kapitalis. Melayu biasa maseh miskin dan mundur dari segala2 pespektif.

Melayu perlu kaji segarah dari perspektif lain dari British. British menulis cara putarbelit agar mereka di jadikan hero,Tetapi jika kita kaji sejarah dari mereka2 yang benar2 Meredeka dari British, negara2 seperti Cina, Russia dan America kita akan dapati bahawa kemerdekaan tidak akan berlaku sehingga Revolusi berlaku.
Segala harta kekayaan dan falsafah ekonomi golongan penjajah(Raja2,British,Imperialis)perlu di bolot dan di agihkan semula kapada rakyat(redistribution of wealth),
Jika kekayaan atau yang lebeh penting, alat kekayaan(kuasa dan technology bank dan falsafag ekonomi) maseh di dalam tangan British, haqiqatnya adalah bahawa kita masen belum merdeka.!!!
Cina Malaya adalah rakan kongsi penjajahan opium trade di negara Cina yang di tendang keluar oleh Mao Tze Tung dan Cina Komunis.Mereka adalah kaum Kapitalis pencium bontot British yang di perangi dan di jatuhkan hukum bunoh oleh Mao Tze Tung dan Cina Komunis.!!!
Di tanah Melayu mereka menjadi rakan seperjuangan British menjajah orang Melayu dan Tanah Melayu. Dari segi kemewahan dan harta,Cina Melaya adalah Tuan kapada Melayu.
Mereka ini di beri kuasa dan monopoly ekonomi, dan Melayu Aristocrat di beri monopoly politik cara Merdehahaha yang silap mata dan palsu. Hakikatnya mereka(British) maseh berkuasa melalui proxy Cina Kapitalis dan Melayu Aristocracy.

Jadi kita boleh ber konklusi bahawa negar2 yang benar2 merdeka cara Revolusi seperti Cina ,Russia dan America, adalah negara2 yang senang dan cepat maju jaya dan menjadi Super power dunia.!!!
Merdeka yang mutlak cuma akan berhasil jika falsafah ekonomi tidak lagi di jajah oleh golongan Kapitalis.!!!
Waima kita harus berwaspada akan "kounter Revolusi" yang akan kembalikan kuasa dan penjajahan kapada golongan Bankers dan Raja2 Moden(Politikus)

2 comments:

Anonymous said...

Pas bersekongkek dgn DAP. DAP jadikan Pas & Pok Nik kuda tunggangan.

pak yeh said...

Ya Anonymouse.!
Saya tak nampak gitu.
Yang nampak adalah UMNO di kuda oleh Cina.
Sejak merdeka lebeh 50 tahun, Cina maseh Tuan kapada Melayu dari segi ekonomi.

Bodoh/bagero punya UMNO.!!!
Harap pagar pagar makan padi.!!!