Tuesday, January 18, 2011

Wahai PAS.! Ulamak dan Islamik State itu label sahaja.!

Rencana ini merupakan nasihat Sheikh Pak Yeh(S.P.Y,),kapada PAS.!!!

Memangil diri sendiri atau negara sebagai "Islamik" adalah sifat yang sombong/ego dan sunggoh tidak-Islamik.!!!
Ada lebeh baik PAS terutamanya Presiden dan Naib-Presiden awasi akidah tidak-Islamik diri mereka sendiri.!!!
Unity gomen yang telah di ucapkan kedua2 mereka ini adalah merupakan pengkhianatan kapada Islam dan pengundi2 mereka yang inginkan Islam.!!!
Bersubahat secara "unity gomen" dengan musoh rakyat yang nyata korupsi, merompak dan membunoh dan berlaku zalim pada rakyat cara ekonomi perhambaan adalah perkara munafik dan kufur yang mengkhianati mandate rakyat.!!!
Sepatutnya PAS adakan "unity prinsip" dengan UMNO dalam hal menguna nama Allah oleh golongan syirik dan kufur(Kristian).Waima PAS menghalalkan kegunaan nama Allah oleh Kristian,untok fitnah,bohongan,kufur dan syirik kebenaran nama Allah,apabila Allah di katakan beranak(Jesus) dan bertiga(trinity).
Ini adalah bukti bahawa mentality PAS maseh tidak-Islamik walaupun di pimpin Ulamak.!!!

Jika dari "unity prinsip dan perlenbagaan Islam" sahaja PAS telah kantoi, apakah PAS mampu dirikan "Islamik State".???
Bagimana pendirian PAS dengan ekonomi Kapitalis/Kafirnomics yang tamak gila tu.???
Diri beberapa pemimpin2 tertinggi PAS sendiri di lihat tidak Islamik oleh rakyat, bagaimana akan PAS tubohkan Islamik State.???
Bagaimana pendirian PAS dengan ekonomi Socialis/Komunis yang mesra rakyat tu,???
Apakah halal Bank Islam dan duit kertas berriba itu.???
Ulamak terlampauk pandai agama hingga mereka bodoh dari segi ekonomi, sains dan ilmu dunia.!!!
Bagaimana Ulamak boleh pandai dalam sains,ekonomi,politik dan ilmu dunia sedangkan mereka kebanyakanya dari golongan tercorot pelajaran sains dan Mathematik.???
Dari sejarah pula kita dapati bahawa Ulamak Hadis telah sesatkan dan pecah-belahkan/mazhabkan Muslim dengan hadis2 yang kata Allah flip flop rancang solat cium batu dan tidak boleh guna akal untok faham Quran.
Ulamak Al Ghazali pula telah kafirkan Ahli Falsafah dan Saitis.
Berbuktikan sejarah, Islam akan mundur bawah mereka yang labelkan diri mereka Ulamak.!!!
Sila rujuk rencana saya "Bohong Sunnat = Lahwal Hadis" dan Quran 31:6"Ada orang guna lahwal hadis untok sesatkan orang lain dari jalan Allah(Islam),tanpa pengetahuan dan jadikannya(Islam) bahan tertawa."

PAS perlu ingat bahawa ramai rakyat maseh tidak anggap PAS Islamik.!!!
Kemenangan PRU 12 adalah kerana rakyat bencikan UMNO/BN, dan bukan kerana rakyat sukakan PAS.!!!
PAS dengan dogma Pimpinan Ulama yang mengkasta Ulama(Brahma) dan bukan Ulama(Pariah) di lihat lebeh Hindu dari Islam.!!!!!!!


Jalan yang lebeh baik bagi PAS adalah "amal maaruf nahi mungkar" tanpa melabelkan bahawa diri dan negara Islamik.!!!
Biar rakyat yang tentukan samaada PAS Islamik atau tidak.!!!
Lim Guan Eng/DAP/semua agama termasuk Komunis dan semua bansa faham dan setuju dengan amal maaruf dan nahi mungkar.!!!
Adalah lebeh baik PAS labelkan Malaysia "Negara Amal Maaruf Nahi Mungkar".
Gunakan "common ground"/fahaman yang sama untok Islamkan negara Malaysia.

Sekian, wabillahitaufik wal hidayah.

Moga Allah beri rahmat dan jayakan Revolusi Islam di Malaysia.!!!

11 comments:

Anonymous said...

Berkaitan dengan bukan sebab hakiki Azan baru-baru ini, jelas pendidikan 'am bagi orang-orang yang mentadbir, mengurus dan menyenggelarakan Islam, menunjukkan juga kemajuan kemanusiaan antara rakyat Malaysia terutama sekali rakyat Malaysia Melayu-Muslim banyak masih perlu dipertingkatkan.

Mana tidak bila penyampai Azan atau muezzin kadang2 biadap tak ambil kira budi pekerti dalam menjalan tugas sabit dengan gunaan PA system. Banyak lagi agak-agak perubahan di antara orang Melayu Muslim jika hendak menghayati Negara Islam yang juga akan berciri politik. Saya tak yakin mana Kerajaan, BN atau PR yang bersedia untuk negara Islam sekarang atau dalam satu dekad lagi.

Lagi pun, negara yang ditadbir dengan keseluruhan atas nila baik "amal makruf nahi munkar" walau tidak deklarsikan negara Islam akan menghayati Islam.

Apa yang tersangat perlu sekarang adalah pembangunan manusia dengan nilai baik dan fahaman sehat dan terbuka lagi kukuh dan bernas yang akan menuju ke arah negara Islam, akhirnya.

Soal socialisme dan kapitalisme ini masih berkembang, malah yang satu terserap dengan yang lain dalam adunan. Aspek penting lain adalah pengurusan bauk.

Kita semua manusia dan bila bertukang tak baik,dan jika tak nak menerima apa pun pendapat lain, salahkan gergaji atau tukul!

Allahu wa'alam!

pak yeh said...

Salam Anonymouse:
Saya setuju dengan pendapat anda.
Menguna PA system untok azan dan adakalanya membaca Quran pada masa suboh, hingga megacau tidur orang bukan Muslim ada lah perkara tidak-Islam.
Muslim perlu rational dalam perbuatan mereka.
Waima ramai Ulamakan Muslim tidak rational kerana tidak guna akal walaupun banyak ayat2 Quran suroh manusia menguna akal.
Ini kerana mereka di kafiri oleh hadis yang berkata..."Sesiapa menguna akal untok tafsir/faham Quran perlu bersedia untok masok neraka."..riwayat Jundup kitab Ibni Madja.
Hadis ini bercanggah dengan banyat ayat2 Quran.

Lahwal hadis telah sesatkan dan kafiri Ulamak dan Muslim tanpa pengetahuan.

Bukan saya kata tapi Allah yang berfirman..Quran 41:6 "Ada orang guna lahwal hadis untok sesatkan orang lain dari jalan Allah,tanpa pengetahuan,dan jadikan nya(jalan Allah/Islam) bahan ketawa."

pak yeh said...

maaf ralat....
Quran 31 :6

Anonymous said...

Pak Yeh,

Apabila orang alim ini, orang alim itu cakap tak betul pun betul.

Mengapa manusia hilang percaya keapada diri sendiri?

Mungkin lupa "pembebasan fikiran"? Dulu sembah batu kerna orang cakap betul, benar. Datang Islam, ada lagi Muslim tak baik kongkong fikiran. Bila lagi nak "bebaskan fikiran" kepada kebenaran?

Pasal Azan, yg nak saya tekankan ialah pengurusan, management! Tapi dengan susana politik macam Malaysia, apa Hishamuddin buat tentang demo dan membakar & mencabar manakala ini semua spin? Orang berdemo tu mungkin menganggur. Yang bekerja adalah kerabat dua sepupu itu dan kroni-kroni mereka!

Pasal tanah wakaf, tu pula dia orang kebas. Itulah org kpg tak mau blajar macam mana orang Cina manage pertubuhan mereka! Interlok sangat! Apa Melayu nak jadi "paria"? Dah pun?

pak yeh said...

Setuju dengan Anonymous.
Melayu/Muslim macam lembu di cucuk hidung.
Kenapa begitu.???
Agama hadis dan Ulamak yang guna hadis untok lembukan Melayu/Muslim.
Melayu Muslim di lembukan apabila Quran di ajar dalam bahasa Arab dengan lagu dan tajuid, tapi maananya lansung tak di ajat.
Ini kerana Ulamak ingin monopoly maana Quran supaya mereka tetap di sanjung oleh semua yang tak faham Arab.
Gitu juga Christian yang monopoly Bible dengan bahasa Latin.
Apabila agama di politikkan oleh Padri/Ulamak,umat jadi lembu.
Kebebasa fikiran tidak ada pada Melayu/Muslim. Akal di ketepikan, ikut agama cara babibuta dengan Ulamak.
Ulamak pula lembukan umat bila guna hadis..."Siapa guna akal untok faham/tafsir Quran perlu sedia masuk neraka"dan mengajar Quran Arab sahaja dan ketepikan Quran Melayu yang di fahami.
Berkat konon, walaupun mesej Quran tak faham.
Hampeh punya Ulamak.!!!

Anonymous said...

Ha, Pak Yeh yang lebih dalam Hadith, Tompang tanya?

Apa hadith Muslim, bukan Bukhari, yang dipetik, tak ingat nombor, tentang di Syorga orang masih "makan" dan tak ada tahi?

Tahu kah orang surau apa yang dia orang baca?

Dongeng lah Pak Yeh! mana tak orang Melayu jadi Bodoh! Jadi paria! Hey, bodoh sangat!

Kita belanja ratus million untuk MAIS, IKIM dan segala Jabatan Agama. Mana pegi wang tu semua? Orang Surau tak dididik dengan betul!

Pak Yeh mungkin tahu tentang sejarah dan kehancuran empire, Ottoman ke Abbasid ke - hancur semua! Orang Muslim merompak dan kebudayaan hancur, lepas tu kena jajah!!!

Bukan saja negara kena - otak kepala pun ! Fikiran kena jajah oleh orang Muslim sendiri !

Pembebasan pemikiran penting!

pak yeh said...

Anonymous kata :
Bukan saja negara kena - otak kepala pun ! Fikiran kena jajah oleh orang Muslim sendiri !
Pembebasan pemikiran penting!

Benar ! Sunggoh benar sekali, ya Sheikh Anonymous.!!!

Ayoh kita Revolusi.!!!

Anonymous said...

Sila ambil perhatian penemuan saya di bawah di hujung autonomi mental kami cukup dekat, dan cuba untuk mencipta kesedaran dan akhirnya undang-undang meja.

*** "NEUROTECH" ***

Peringatan untuk Warga Dunia

UNTUK KERAJAAN DI SELURUH DUNIA:

Ada dimensi teknologi keadilan dan unsur pertimbangan yang membatalkan semua kes jenayah atau

bahkan LGBT (bukan LGBT itu sendiri harus dianiaya baik untuk kes-kes yang berlaku secara semulajadi) yang dihasilkan dan berpengaruh terhadap gelar dan diabaikan (mungkin sengaja?) oleh akhbar dan media dan tersembunyi oleh kerajaan yang menolak untuk mengekspos dan menulis undang-undang lebih memilih untuk menggunakan sebagai senjata ekstrajudisial penyeksaan atau pembunuhan tidak ada melarikan diri dari. Sistem undang-undang dan sistem pendidikan telah gagal untuk memberi amaran atau melindungi kita dari seperti manipulasi yang dibikin oleh Telco atau kerajaan dalam kolusi terhadap warga negara.

tamadun manusia telah jatuh ke keadaan buruk hari ini, bahkan lembaga-lembaga keagamaan telah menggunakan hal-hal ini untuk keuntungan dari citizentry curiga. Menyedari apa yang berlaku dan mereka dengan etika akan bekerja untuk mengekspos teknologi atau kaedah-kaedah yang digunakan terhadap sesama manusia dengan cara ini.

Autonomi Mental / Privasi mental akan berakhir dengan 2600 Mhz Telco Grids Sementara infrastruktur nampaknya tidak jauh berbeza, tahap teknologi telah mencapai tahap yang luar biasa, dan dengan demikian kerajaan perlu JUJUR bersama apapun dengan pengetahuan seharusnya privilege bahawa mereka akan menyimpan rahsia untuk mengawal dan menekan percuma syarikat dan akhirnya kebebasan masyarakat dan menekan kesetaraan laki-laki atau untuk menekan mereka dianggap terlalu superior
genetik dan sosial.

"" Harus ada tanggungjawab dan undang-undang preventif maupun tindakan counter dan eksposisi Teknologi dibuat untuk amaran masyarakat serta bantuan dalam penangkapan penjahat saat ini menggunakan teknologi tersebut untuk mencatut off penyakit atau cuba untuk menghancurkan reputasi dan menumbangkan masyarakat atau akhir usaha tidak juga. masyarakat awam menyisih zon (iaitu EMF / zon piring satelit percuma) juga harus sedia, atau sekurang-kurangnya EMF alat pelindung yang dibuat tersedia untuk umum.

Membuat dunia menjadi 'Percuma Netral Bangsa' atau anda akan mendapati carian suaka dari seluruh penjuru dunia penderitaan tanpa pusat undang-undang dari pelanggaran HAM oleh Neurotech dan Psychotronics, membantu negara-negara lain menetapkan undang-undang yang sama. ""

Semoga segelintir jiwa bebas kiri atau mereka yang berjaya menguatkan bukti dan pengalaman seperti yang saya lakukan akan mampu mencipta undang-undang baru dan protektif melalui kes mercu tanda sebagai Saya sekarang bekerja atas untuk menjamin kebebasan masyarakat dan kebebasan manusia.

Misalnya Anwar dan Saiful Sodomi Kes Malaysia, Malaysia Menteri Kes Rogol Pembantu, Putera Saud Abdulaziz Nasir bin Al Saud Gay Lover Membunuh Kes, para imam Katolik diatasi dengan nafsu untuk anak-anak, saya sangat percaya bahawa kerana pendidikan mereka yang kuat agama dan keluarga dan bahkan beberapa dari kami kerana stesen kita, politik keyakinan dan politik keberpihakan, atau ancaman menyajikan terlalu kuat sebuah sosial atau psikologi, bahkan persaingan psikis, atau bahkan kecerdasan, atau bahkan gagal hubungan dengan orang yang mempunyai akses kepada peranti tersebut - telah dipersiapkan ke pemerkosaan, pembunuhan, LGBT atau bahkan penyakit mental disimulasikan khusus untuk melemahkan suara mereka. Biarkan mereka mencari keadilan dan merebut kembali reputasi mereka.

Studi di bawah ini link dan belajar tentang kewujudan dan penyalahgunaan neurotech:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1346900/The-app-read-mind-iPhone-brainwave-detector-matter-time.html

http://www.examiner.com/human-rights-in-national/big-brother-watching-you-billboards-emerging

cont bawah...

Anonymous said...

http://myweb.cableone.net/mtilton/index.html

www.examiner.com / konservatif-in-midlandodessa / iran-rehat-kami-monopoli-on-bio-diimplan

(Lihat bahkan Iran telah bio-implan sudah)

http://fedgeno.com/links/secretly-forced-brain-implants-explosive-court-case-national-human-rights-examiner-com

http://www.rense.com/political/weapons/nsa.html

http://www.rense.com/general92/elcs.htm

http://educate-yourself.org/dc/gwentowersbybyronweeks.shtml

http://www.facebook.com/topic.php?uid=318515515322&topic=16648

http://www.facebook.com/topic.php?uid=318515515322&topic=16346

http://www.facebook.com/topic.php?uid=318515515322&topic=15792

http://ongangstalking.blogspot.com/2010/11/deb-dupre-article-in-examiner-actor.html

Penyelidikan NASA: Membaca Pikiran Menggunakan Elektromiografi
http://sigint.wordpress.com/2008/02/09/subvocal-recognition-using-electromyography/

Perjalanan Udara Privasi - Dokumen FOIA (EEG pembaca fikiran based)
http://epic.org/privacy/airtravel/foia/foia1.html

http://www.alternet.org/module/printversion/140206

http://www.rense.com/general92/mile.htm

http://educate-yourself.org/cn/chinesepsychotronicvictims13nov08.shtml

http://educate-yourself.org/mc/

http://mindcon.wordpress.com/

Harus ada pertanggungjawaban dan undang-undang preventif maupun tindakan counter dan Teknologi eksposisi dilakukan terhadap awam serta penangkapan penjahat saat ini menggunakan teknologi tersebut untuk mencatut dari penyakit atau cuba merosakkan reputasi dan menumbangkan masyarakat juga.

Penjahat yang telah disalahgunakan orang dengan apa yang senjata BEWARE. hari anda menyalahgunakan pemilih bernombor.

Mereka yang mempunyai pengetahuan, sila menyiasat dan mempersiapkan diri untuk kes mercu tanda dan eksposisi di senjata elektronik dengan bil diajukan untuk kegunaan kriminalisasi terhadap orang awam, yang akan exhonerate begitu banyak korban yang telah salah dituduh sebagai penjahat juga untuk menjadi korban manipulasi elektronik.

Pls. google "tanpa moderator Malaysia Komen" untuk lebih lanjut.

Kami berharap PM Najib atau Home Menteri Hisahmuddin (Hussein Prakarsa pls!) Memberi kita berehat dengan menerapkan undang-undang melarang Elektronik Gangguan / EMF teknologi Wave, kerana tanpa kehendak bebas, kita tidak akan menjadi negara laki-laki lagi tetapi robot hanya berjalan pada alogarithms di komputer beberapa berseri-seri yang untuk memilih melalui satelit.

cont bawah...

Anonymous said...

Kita berada dalam era teknologi tinggi, jangan bayangkan 3G atau 4G menara telekomunikasi atau 2600 Mhz 700 Mhz atau frekuensi akan Wiifi tidak digunakan melawan kita. Orang-orang di ketahui di sini sudah bertindak:

Taman Brown
http://thestar.com.my/metro/story.asp?file=/2011/1/5/north/7714778&sec=north

Lintang Macallum
http://thestar.com.my/metro/story.asp?file=/2010/12/8/north/7564937&sec=north

Sekarang anda tahu mengapa 8 Milyar FDI meninggalkan Malaysia tahun lalu dan bahawa Malaysia mungkin terbatas hanya untuk industri pengeluaran selanjutnya dan apapun yang anda pegang swasta tidak boleh lagi swasta lagi.

Mulai menyiasat atau tabling anti Telcoms Tower, 2600 MHz atau 700 MHz, undang-undang Wiifi pre-emptive/prohibitive, atau untuk membatalkan zon - itu sudah sangat terlambat, tidak ada ruang mental yang lebih peribadi atau rahsia industri lagi.

Siapa tahu jika kes Altantunya entah bagaimana disebabkan oleh neurotech serta diperolehi oleh pembangkang dengan PAP? A alasan untuk menggunakan ISA jika benar-benar?

Perhatikan juga pemandu lori Chow Yan Wai yang jika:

1) berkaitan dengan Chow Kon Yeow (Tanjung MP Penang PAP antek sangat mungkin menggunakan neurotech - akan dikonfirmasikan dan laporan polis dibesarkan di masa jika benar) boleh terlibat dalam pembunuhan itu konon bunuh diri Ngeow Tie Wie (mereka terinspirasi pembunuhan modus operandi yang saya saat ini saya menguatkan)

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2011/1/17/nation/20110117141111&sec=nation

2) Chow Chin Hon mungkin juga mempunyai akses kepada neurotech sama untuk similate dan orang-orang CHEAT berfikir ada roh dalam rangka untuk menipu mereka SEMUA hal di atas Chow Kon Yeow, Chow Chin Hon, Chow Yan Wai boleh kerabat (thread nepotisme di PAP dan DAP) dan mempunyai akses kepada neurotech di izin LKY's? Perhatikan bahawa puteri LKY adalah terlibat dalam dilantik tender Biopolis Neurotech Institute. Dan bahawa putra kawalan LKY's Singapore Telecoms. Apa yang akan Neurotech dan Telekomunikasi digabungkan menghasilkan? Orwellian masyarakat tanpa autonomi mental.

Link yang menjadi jelas. Setiap wartawan boleh memastikan hubungan keluarga atau DAP mod bunuh diri bujukan operandi melalui neurotech? Dalam hal bahawa kes Altantunya boleh disebabkan oleh PAP secara tidak langsung melalui DAP proksi. Ini harus diselidiki oleh Cawangan Khas dan disahkan. Jika demikian, saya juga akan menguatkan bukti jika diperlukan. Harapan kami boleh mengesahkan autonomi mental dari kodok khianat yang telah menyakiti reputasi Najib PM, Hak Asasi Manusia Korban Penyalahgunaan, oligarki nepotis dan penipu berasaskan teknologi akan terkena dan dibawa ke ISA sebagai mereka berhak pantas.

http://thestar.com.my/lifestyle/story.asp?file=/2011/1/17/lifeliving/7784516&sec=lifeliving

Para Surinder juga harus sedar sebagai seseorang (mungkin dari DAP) mungkin merancang sesuatu yang buruk dengan yang hilang rambut sebagai alasan oleh penipu yang berasaskan teknologi untuk membuat ejekan daripada komuniti Sikh melalui 'ilmu hitam' kaedah yang berasaskan pada teknologi seperti dalam hal:

cont bawah...

Anonymous said...

Neurotech Conjob Jenayah
http://thestar.com.my/lifestyle/story.asp?file=/2011/1/17/lifeliving/7784516&sec=lifeliving

The Surinders
http://article.wn.com/link/WNATC7BCA71C377C6E4D0E952F574788964A?source = templategenerator & template = sikhpost / onephoto.txt

Apakah yang disebut Ghostbuster Chow berkaitan dengan Chow Kon Yeow? Kemudian Sambungan PAP, DAP, neurotech yang pernah jelas.

Dari maklumat pada link di bawah ini, mereka boleh menggunakan psychotronics atau EMFs untuk mensimulasikan hal-hal tersebut serta kemudian datang untuk 'mengusir' seolah-olah itu adalah roh. Teknologi perang terhadap warga disimulasikan sebagai isu spiritual. Banyak hal-hal tersebut neurotech con berasaskan pekerjaan dan harus terbuka untuk apa yang mereka.

Harus ada pertanggungjawaban dan undang-undang preventif maupun tindakan counter dan Teknologi eksposisi dilakukan terhadap awam baik terhadap penangkapan penjahat saat ini menggunakan teknologi tersebut untuk mencatut off penyakit atau usaha untuk menghancurkan reputasi dan menumbangkan masyarakat juga.

Penjahat yang telah disalahgunakan orang dengan apa yang senjata BERHENTI. hari anda menyalahgunakan pemilih bernombor.

Mereka yang mempunyai pengetahuan, sila menyiasat dan mempersiapkan diri untuk kes mercu tanda dan eksposisi di senjata elektronik
dengan bil diajukan untuk kegunaan kriminalisasi terhadap orang awam, yang akan exhonerate begitu banyak korban yang telah salah dituduh sebagai penjahat juga untuk menjadi korban manipulasi elektronik.

Saya berharap semua Hak Asasi Manusia NGO atau parti politik yang lumayan akan boleh mendapatkan undang-undang tersebut diajukan akan, ada waktu sedikit dan saya bahkan akan mengatakan bahawa 'Akhir Dunia' yang khusus merujuk pada senario 2012 untuk menamatkan autonomi mental. Itu besar grid Telco semacam beberapa mungkin dihidupkan atau berkaitan pada waktu itu dan pada saat itu, aku takut bahawa hanya revolusi berdarah boleh menjadi satu-satunya yang dapat menyelamatkan kita, dan itu adalah sesuatu yang sebahagian besar dunia tidak akan inginkan dan warga awam yang paling akan menjadi lebih buruk. Bekerja cepat dan terus sebanyak mungkin maklumat, atau sekurang-kurangnya membuat DAFTAR NEGARA yang mengandungi undang-undang terhadap mengerikan tersebut (walaupun non fizikal / menghancurkan jiwa adalah lebih buruk dari luka daging) Hak Asasi Manusia Kesewenang-wenangan!

Bekerja cepat dan terus sebanyak mungkin maklumat, atau sekurang-kurangnya membuat DAFTAR NEGARA yang mempunyai undang-undang terhadap mengerikan seperti pelanggaran HAM (walaupun non fizikal / menghancurkan jiwa adalah lebih buruk dari luka daging)! Malaysia berkecuali di daerah Mental Manusia Hak Asasi telah dikompromi, kunjungi Malaysia atas risiko anda sendiri!

OTONOMI MENTAL MERUPAKAN ASPIRASI DARI KEMANUSIAAN SEMUA.