Monday, May 9, 2011

Islam telah di peralatkan oleh British dan UMNO ?

Raja2 Melayu, orang yang di lantik oleh British/Penjajah untok ketuai Islam adalah orang2 yang telah di bonekakan dengan wang/gaji supaya mereka mengikut perintah British/Penjajah.
Perkara yang sama telah berlaku apabila UMNO mendapat Merdekahahaha" ataupun "Peralihan Kuasa" dari British.

Perundangan berasaskan perlembagaan British maseh di guna oleh UMNO.UMNO tiada sebarang usaha untok Islamisasikan perlembagaan itu.Yang ada adalah Kafirisasi perlembagaan sekula itu dengan akta ISA,Hasutan,OSA,media.berkumpul dan bermacam2 lagi akta2/undang2 yang kafir,anti democracy dan anti Islam.

Raja2 Melayu yang di nobatkan British sebagai "Ketua Islam" sebenarnya tidak berkuasa membuat apa2 pun, kerana makan gaji dengan British.Jadi mereka goyang kaki dan enjoy dapat duit dari British.

Ekonomi kafir yang berriba dan menguntungka kaum Kapitalis yang menjajah negara kita maseh di gunapaki oleh UMNO. Cuma Tun Abdul Razak sahaja yang pandai"think out side the box" apabila beliau mengimplimentasikan "ekonomi rakyat" berupa "Buku Hijau"nya .

Maka hakikatnya adalah Malaysia maseh di jajah.!!!
"Perlembagaan British" dan "Ekonomi British" maseh di tuhankan oleh UMNO.!!!


Kenapa begitu.??? Kerana UMNO (United Malay National Organisation) maseh di jajah British.!!!
Nama UMNO pun maseh di dalam bahasa British. Tidak ada perkataan Melayu sedikitpun dalam United Malay National Organisation. Heh,heh,heh.
Ini tanda terbesar bahawa mereka maseh di jajah dan di bonekakan oleh British.!!!
Ini tanda hipokrit UMNO mengaku memperjuangkan bahasa dan bangsa Melayu dan agama Islam.!!!


Resolusi:

Maka oleh kerana itu, UMNO, Raja2, ataupun sesiapa yang memerintah, perlu berbuat berikut.

1)Tukarkan nama British UMNO kapada nama dalam bahasa Melayu. Dari nama UMNO sahaja kita dapat tahu yang UMNO ni parti boneka British.Nampak sangat UMNO nama hipokrit.
Tapi kalau UMNO takutkan British lebeh daripada mereka takutkan Allah,mereka maseh akan kekalkan nama UMNO. Bagi mereka jadi hamba British lebeh baik dari jadi hamba Allah kerana dapat duit lebeh.Heh,heh,heh. Bakal masuk neraka lah semua mereka tu.

2)Perlembagaan Secular dan undemocratic perlu di gantikan dengan perlembagaan Islam dan demokratik.
Akta2 Hasutan,ISA,OSA dan sebagainya yang undemocratik dan unIslamik perlu di hapuskan.

3) Ketua Islam perlu di lantik semula dari kalangan Imam2 dan ketua2 kaum Melayu.Lihat "out of the box" konsep Ketua Melayu dan Ketua Islam.
Perdana Menteri sepatutnya jadi ketua Islam dan Ketua Melayu.
Kita janganlah lantik orang2 yang lemah, yang di bonekakan British sebagai Ketua Islam.!!! Janganlah jadi bodoh sangat Melayu oi.!!!
British yang lantik Raja2 jadi Ketua Islam. Kita tak perlu lantik mereka sebagai Ketua Islam. Itu akan mentertawakan Islam. Memang niat British nak tertawakan Islam bila boneka mereka di lantik sebagai Ketua Islam.!!!
Memang British lah yang kata Allah itu tiga dan beranak bila Bible di terjemah ka bahasa Melayu.!!!
Mereka sengaja ingin tertawakan Islam.!!!
Pakai otak lah sikit Melayu oi.!!! Tak kan maseh nak biarkan British jajah Ketua Melayu dan Ketua Islam.??? Mana Merdeka kita.???

4) Gunakan Ekonomi Islam yang tanpa riba.!!!
Ini tuntutan agama Islam.!!!
Bank Islam yang guna duit kertas berriba adalah Bank Islam yang bukan Islam.Ini mengIslamkan ekonomi Penjajah/British namanya.



Al Fatihah.!!!
Moga Allah beri petunjuk untok "think outside the box" kapada semua Muslim.

1 comment:

Anonymous said...

Alhamdulillah, kita telah sama2 sedar. Saya telah lama menyedri hakikat ini. memang kita tidak pernah dimerdekakan dari penjajahan. bila British keluar mereka meninggalkan dua legasi sebagai penerus kepada penjajahan itu sendiri. iaitulah sistem negara sekular dan sistem ekonomi berasaskan riba.Sehingga kini, kita masih hamba kepada keluarga kaya yahudi iaitulah Rothchild dan Rockefeller yang menguasai institusi perbankan dunia. bank Negara adalah cawangan kepada bank pusat dunia dibawah kelolaan dua keluarga kaya ini. Cari sendiri maklumat yang bersepah di youtube dan anda pasti terkesima dengan faktanya.