Tuesday, May 17, 2011

UMNO dan Politik Pandikutty.

Saya kurang pasti sama ada perkataan yang di ucapkan oleh Anwar Ibrahim di tujukan kapada Najip ataupun perbuatan Najip.
Bagi sesaorang yang amat terseksa oleh perbuatan memfitah sodomy dan sex,tanpa 4 saksi,mengukut agama Islam, perbuatan Anwar itu adalah berpatutan.

Pandikutty bermaana anakbabi dalam bahasa Tamil. Pandi/babi adalah sinonim dengan barangan yang kotor.
Perbuatan memfitnah Anwar adalah perkara yang lebeh kotor dari kotor yang bernama babi, kerana ianya dusta.
Mereka2 yang tudoh Anwar berliwat dan bersex tanpa kemukakan 4 saksi,seperti yang di kehendaki oleh Allah/Quran, perlu di sebat 80 kali di kalayak ramai,juga mengikut Quran. Kerajaan yang guna undang kafir dan ketepikan undang Islam adalah kerajaan yang lebeh kafir dari kerajaan kafir.
Dr.M dan Azizan adalah orang yang pertama di sebat 80 kali di kalayak ramai jika undang2 Islam di gunakan.
Najip dan Saiful juga perlu di sebat 80 kali di kayalak ramai jika kita guna ungang Islam.
Trio Datok T pun perlu di sebat 80 kali kerana tidak kemukakan 4 saksi.

Haqiqatnya ialah orang UMNO telah bermain politik kotor. Dan ini akan sininimkan mereka dengan binatang yang kotor bernama babi.
UMNO,terutamanya 3 Presiden2 yang terakhirnya telah menhina diri mereka dan UMNO dan juga agama Islam dan bangsa Melayu mereka sendiri bila mereka suka sangat2 bermain politik kotor/politik pangikutty.

Dr M sendiri telah berkata bahawa "UMNO is roten to the core" (UMNO telah burok hingga ka kalbunya). Ini bermaana UMNO adalah sinonim dengan Pandi/babi.!!!
Apa lagi bukti yang kita mahukan.???
Bukan kah masanya sudah tiba untok gulingkan UMNO/BN.???

Tidak cukup dengan politik pandikutty, liwat dan sex Anwar, kita juga di jamu dengan politik korupsen kapal selam yang tak boleh selam dan akibatkan kematian kapada Altantuya. Juga ada di jupa pejuang jet yang tak ada enjin. Skandal ini semua berlaku di masa Najip menjadi Menteri Pertahanan.
Yang membunoh Altantuya telah di tangkap atau tidak, kita pun tak tahu. Sebab kedua2nya tidak pernah di tunjuk muka mereka.!!!
Jika pun mereka di tangkap, kenapa yang suroh/arah membunoh Altantuya tidak di tangkap.???
Kalian tahu tak yang Azrul dan Azhar,pembunoh Altantuya itu berkerja dengan Rosmah dan Najip, dan bom C4 datangnya dari Kemeterian Najip.???
Semua jari menunjuk pada Najip.!!!
Ini lah perkara2 kotor dan busok yang di namakan politik pandikutty.!!!

Fitnah yang terbaru adalah berita yang berkata DAP dan Padri Kristian inginkan Perdana Menteri Kristian.Ini adalah bohongan supaya Melayu takut dengan DAP dan Pakatan Rakyat. Tapi Melayu tak takutpun bila PM mereka berbomoh dengan Hindu(Guruji) dan bernasihat dengan Yahudi(APCO).

Politik2 pandikutty yang lain adalah
1) pembunohan rakyat di tangan MAcC.

2)Pembunohan rakyat di tangan Police.

3)Merompak tanah sawah rakyat di Kerpan Kedah untok project udang galah.

4)Merompak duit rakyat apabila nilai ringgit menjunam 140% berbanding duit Sigapore apabial Dr M terlebeh belanja duit,untok buat KLCC,KLIA,Bakun Dam dan Putra Jaya.

5)Menaikan harga minyak,walaupun Malaysia kaya dengan minyak untok menampung deficit(/hutang UMNO/BN.Negara yang banyak durian mesti lah murah duriannya.Mana ada rugi bayar subsidi minyak. Itu semua bohongan sahaja.

6)Menaikan harga beras kerana ingin kayakan kroni dan pelesen monopoly beras.

7)Menaikan harga gula supaya dapat kayakan pelesen monopoly dan kroni mereka.

8)Menaikan harga AP kereta supaya proton dan kroni mereka untong giler.

9)membina projek mega seikuttyperti Nuklea, Merdeka Square dan projek2 mega yang akan bankrapkan negara dan rakyat.

10)Meng ISA,OSA,Akta Sedition,akta tutup mulut media dan tidak boleh berdemonstrasi, kesemuanya adalah politik padikutty yang berasal dari Mamak Kutty.

11)Politik pandikutty UMNO yang paling "pandi/babi" adalah apabila Najip/UMNO/Bn gulingkan pemerintahan Pakatan RakyaT yang di lantik dengan cara halal oleh rakyat.Apakah gunanya rakyat undi kalau undi mereka di buangkan dengan cara yang tidak democratik??? Sudah tidak ada maana lagi, rakat Perak mengundi lagi.!!!

Ayoh ! Kita hapuskan politik pandikutty UMNO/BN.!!!
Kita gulingkan mereka pada PRU13 nanti.!!!

4 comments:

Anonymous said...

PakYeh, bukan ke zaman PakLah, dia membebaskan Anwar?
~Puteri

pak yeh said...

Salam Puteri,
Ya betul Tapi bila Najip buat cerita Sodomy 2, dia ikut.
Pak Lah terbabit dengan Sodomy2 juga,kerana dia PM masa tu.
Case Altantuya di C4 pun dia terbabit, sebab berlaku dalam masa dia PM. Seluroh UMNO dan penypkong UMNO pun terbabit, kerana maseh sokong pemimpion2 yang main kotor/pandikutty.

Anonymous said...

adoiii!!! mmg bengong betul la! tuduh DS Najib terlibat bunuh altantuya tanpa bukti kukuh tu tk salah ka? altantuya tu bukan ka pelacur kelas atasan si anuwar? kalo dh sume keputusan mahkamah tk dihormati mmg la gitu.. yg sebok kaitkan DS najib dgn altantuya tanpa 4 saksi tu betul ka? islam sgt ka si anuwar tu? islam sgt ka hang? adoiii???

mmg tk sedar diuntung hidup dlm era Dr M la malaysia membangun! sume tu utk sapa? bukan utk rakyat ka? hang tk g klcc ka? kalo tkdak putrajaya jabatan kerajaan bersepah sana sini.. skang kan senang sume setempat! asyik nk komplen ja! kalo dak knp si anuwar tu sebok nk tawan putrajaya sampai la tk dpt2? kata putrajaya bazir dt rakyat! hg bayaq cukai ka dak? kecoh sgt!

apa sumbangan hang kpd negara,agama dan bangsa????? tau komplen tp tk penah nk cadangkan penyelesaianya! parti hang tu bukan parti pandikutty ka? dok merusuh kalah babi lagi tau dak! yang sebok dok bela pelacur tu knp?? hang pon tumpang sekaki ka? dh tk dpt projek kerajaan nk buruk2 kan kerajaan pulak!!! pandikutty sungguh!

kita tgok sape yg kena guling PRU 13 nanti! Allah Maha Mengetahui!

pak yeh said...

Helo Anonymous,
Kamu ni buta ke?, tak nampak ke "pandi"an Dr M dan Najip.
Mereka amalkan politi "pandi"/babi yang terkotor seantara dunia.
Kamu ni memang kafir kalau tak nampak bahawa Sodomy 1 dan 2, adalah sandiwara fitnah Dr M dan Najip.

KLCC,Putrajaya,Bakun Dan, KLIA, dan semua projek mega Dr M telah bankrapkan Malaysia. Kerana Malaysia bankeraplah maka duit Malaysia jatuh 140% berbanding duit Singapore dan Brunei.

Duit RM300.00 sudah bernilai RM100.00 sahaja.
Bukankah rakyat jadi makin miskin selepas bina KLCC,Putrajaya,KLIA,Bakun Dam.???
Mata kamu telah di butakan oleh Mamak Kutty Dr M dan dan politik Pandikutty Najip dan UMNO Baru.