Monday, June 20, 2011

UMNO/BN Anti Berseh Kerana Mereka .Kotor.

Demonstrasi Berseh 2.0 yang akan di adakan pada 9 July 2011, oleh rakyat2 yang berseh dan mahukan kebersehan di dalam pilihan raya democratik Malaysia adalah suatu "amal maaruf dan nahi mungkar" yang sangat2 di suroh oleh Allah dan semua agama.

Malangnya UMNO/BN tidak mahukan kebersehan, ketelusan, dan keadillan di dalam pilihan raya. Ini kerana UMNO/BN takut kalah. Ini kerana UMNO/BN main kotor, memperkudakan SPR supaya bersifat kotor, tidak telus, dan tidak adil.
Amalan UMNO/BN ini juda suatu kekufuran dan kebathilan yang sangat jelas.!!!
Tindakan dan amalan begini menkufurkan democrasi, kerana democrasi telah di palsukan apabila SPR berlaku kotor,tidak telus dan tidal adil dalam tanggungjawabnya.!!!
Democrasi yang di amalkan oleh UMNO/BN begini rupa adalah democrasi kufur/palsu.!!!

Menipu dan berbohong dengan memperalaykan SPR adalah cara UMNO kekal memerintah. Tanpa politik Machiavelle dan politik sodomy/fitnah Dr M dan Najib yang menipu dan berbohong, UMNO/BN berasa mereka pasti kalah.!!!
Itulah hakikatnya.
UMNO/BN telah menjadi pemerintah kufur di mana cara2 kufur yang sangat2 kotor di amalkan.Boleh di katakan, Malaysia mendapat tempat yang pertama sebagai negara yang amalkan bolitik terkotor seantara dunia.Begitulah buroknya pemerintahan UMNO/BN.
Ini bermaana kita telah di jajah oleh pemerintah yang kufur dan terkotor seantara dunia.!!!
Politik kotoran(pandikutty) UMNO/BN yang merompak duit rakyat cara korupsi, inflasi dan dan menjatuhkan nilai ringgit apabila berboros belanja telah menjadi amalan biasa bagi UMNO/BN.
Politik kotoran(pandikutty) penjarakan rakyat yang membangkang,Pesatuan Buroh dan Persatuan Siswa tanpa bicara dengan ISA,OSA dan Akta2 lain adalah alat kekalkan kezaliman pemerintahan UMNO/BN.

Adakah kita setuju dengan pemerintahan kufur/pandikutt/kotor dan korupsi UMNO/BN.???
Cuma mereka2 yang bodoh, kafir dan munafik sahaja yang akan suka dan setuju dengan politik kufur/kotor/pandikutty amalan UMNO/BN.!!!

Jika tidak setuju, ayoh kita demonstrasi, demi kebersehan agama, negara dan bangsa.!!!

Tertindaslah kita dan anak cucu kita jika maseh di perintah oleh gerombolan kufur, kotor,korupsi dan pandikutty UMNO/BN.!!!

Ayoh ! kita demonstrasi Berseh 2.0 pada 9 July 2011,kerama Allah.!!!
Hapuskan pemerintahan pandikutty/kotor/taghut UMNO/BN.!!!
Allah telah janjikan kemenangan dan syurga untok mereka2 yang berjihad, menentang pemerintah yang taghut(kufur/kotor/korupsi/pandikutty).!!!

Bagi mereka2(UMNO/BN/Perkasa) yang menentang demonstrasi Bersih yang merupakan kebaikkan "amal maaruf nahi mungkar", Allah telah janjikan kekalahan dan neraka.!!!

Tidak salah kalau demostrasi menjadi Revolusi.!!!
Ini kerana negara akan bankrapsi(menurut ramalan Idris Jala) dan hancur/kufur dari segi agama.

Tanda2 negara akan bankrapsi ataupun telah bankrapsi ia lah nilai ringgit yang merosot 140 peratus berbanding nilai duit Singapore dan Brunei.!!!
Rakyat telah di rompak setiap kali ringgit di guna, sebanyak 2/3 dari jumlah gaji/pendapatan mereka, secara cukai dari turunan nilai ringgit.!!!

Ayoh laksanakan Revolusi kerana seruan Allah.!!!
Jangan biarkan lanun dan perompak jadi pemimpin kita.!!!
Ikuti seruan Allah.!!!
Takuti dan awas murka Allah, jika kita bersubahat dengan pemerintah yang kufur dengan amalan politik pandikutty.!!!

Moga Allah bersama peserta2 demonstrasi Berseh 2.0 pada 9 July 2011.!!!
Hidup Revolusi Malaysia.!!!

1 comment:

Anonymous said...

UMNO/BN kotor macam babi. Demonstrasi Berseh adalah hak rakyat bersuara dan adu/complain ketidak adilan / penipuan SPR di bawah telunjuk UMNO.
Mengambil tindakan terhadap ahli2 Berseh adalah bukti bahawa Malaysia tidak demokratik.
Mari kita gulingkan kerajaan UMNO/BN yang tidak democratic.