Friday, August 26, 2011

Merdekahaha pt6: Malaysia Negara Hindu ?

Pada hari Merdeka 31 Ogus ini eloklah kita berfikir cara radikal dan kritikal, samada kita ini sudah merdeka ataupun belum merdeka(Merdekahahaha/merdeka palsu).Marilah kita cari tanda2/bukti/sintom bahawa kita rakyat Malaysia maseh belum merdeka.
Ianganlah kita jadi orang yang di butakan dan di bodohkan oleh kerajaan kita.

Tanda2 yang kita rakyat mseh belum merdeka adalah adanya kezaliman dan ketidak adilan terhadap rakyat yang miskin (pariah) oleh pemerintah dan klas atasan (Brahma) sebuah negara. Sindrom Hindu ataupun Kapitalism yang zalimi rakyat berlaku di masa dulu dan juga di masa kini. Adalah baiknya kita kenali tanda2 sindrom ini.

Apa kah tanda2 dan bukti2 bahawa Malaysia telah jadi negara Hindu.???
Sistem "Kasta" adalah tanda2 Malaysia telah menjadi negara Hindu.!!!
Sistem ini sistem pilih bulu.
Yang sama bulu bernama "Brahma" yang dapat subsidi berjuta,hasil dari "hisapdarah" dari rakyat yang berkelas "Pariah" .!!!


Malaysia  jagoh pilih bulu.
1) Pilih bulu pertama adalah kasta keTuanan Melayu Sultan2.
2) Pilih bulu kedua adalah ketuanan UMNO/BN.
3) Pilih bulu ketiga adalah Menteri2 UMNO/BN di beri gelaran "Yang Berhormat" yang di kenyangkan dengan segala kekayaan yang di subsidi oleh cukai rakyat.
4) Pilih bulu keempat adalah kaum kroni yang di perkayakan dengan kontrak, projek,lesen dan AP/pemit kereta  yang di beri monopoli untok rompak rakyat dengan cara menaikan harga barangan.


Akibat dari sekim pilih bulu Hinduism Amno ini, Amnoputra dan kroni bumiputra dan bukan bumiputra adalah klas atasan, bogoise, kasta Brahma yang jumlahnya cuma 1% jumlah total rakyat kesemuanya.


Sebenarnya kultur Hinduism bekasta di mulakan oleh Perdana Menteri keturunan India bernama Dr M aka Mamak Kutty. Beliau lah yang mulakan kultur kroni, dan maga subsidi untok kaum kroni. ini berbeza dengan Tun Abdul Razak yang berjuang untok kayakan rakyat dengan sekim FELDAnya. Sekim Hinduism Mamak Kutty perkayakan kroni2 beliau sahaja. Rakyat di "pariah"kan, Dasar bangsa Keling, dia nak buat Malaysia macam India juga.!!!
Maka tidak salah jka kita gelar  Dr M "Bapak Hinduis di Malaysia". 
Selepas Dr M kita dapat PM yang kuat tidor hingga kena tendang pungkok keluar opis yang di pilih oleh Dr M. Selepas PM Badawi Al Tiduri, kita kini di jajah pula oleh Najip bini Rosmah Al Guru Ji. Najp seorang PM yang amalkan adat pepateh kePuanan Melayu Nogori 9, yang berTuankan Guru Ji,  bomoh Hindu.
Maka jika di selidek dan di analisis dengan kritis dan radikalis dan makrifat, PM kita cara de fakto adalah Guru Ji, Aiyoyo Kadawalek. Pocik.
Maka ini satu lagi bukti pima fasi bahawa Malaysia adalah negara Hindu.

Sistem kasta zaman moderen tidak lagi di namakan agama Hindu, tetapi di namakan Kapitalism.
Tiada beza antaranya dari segi ekonomi dan politik.
Ke duanya menghasilkan kasta orang2 kaya yang semakin kaya dengan istana mencakar langit dan kereta Ferari nya, dan kasta orang2 miskin yang makin miskin, kerana menanggung beban cukai dan kejatuhan nilai ringgit.


Ayoh.!!! Mari kita revolusi dan merdekan diri kita dari sistem Hindu/Kapitalis ini.!!!
Jangan di biarkan kita dan anak cucu kita di "pariah"kan oleh Bramah UMNO/BN.!!!


4 comments:

Puteri said...

Salam PakYeh yang Puteri hormati.

Di atas sana, kelihatannya PakYeh menyentuh dedikasi Tun Razak dalam membela melayu dan dalam keadaan lain pun, PakYeh "memenggal" PM yang lain.

Nampaknya sistem tak salah, individu yang meneraju sistem itu aje yang silih berganti menurut ruang dan waktu berbeza.

pak yeh said...

Salam Putri.
Puteri kata : Nampaknya sistem tak salah, individu yang meneraju sistem itu aje yang silih berganti menurut ruang dan waktu berbeza.

Pak Yeh jawab.
Itu pandangan Puteri yang salah.
Quran/Allah sebagai perlembagaan Muslim, mempastikan sistem ekonomi tanpa riba dan tamak haloba.
Kapitalism adalah jaguh sistem ekonomi riba dan ekonomi penjajahan kaum Bramah/bogoise/Bankers.
Sistem Kapitalis benarkan tanah di jual beli,yang meyebabkan semua tanah di beli oleh Bankers dan golongan Bramah.bogoise.
Untok menghapuskan kezaliman kaum Pariah/prolitariat tak bertanah kerana harga terlampau mahal, sistem Komunis perlu di amalkan. sistem komunis ini mengharamkan jualbeli tanah yang menguntungkan Cina dan Bankers kaya sahaja. "Tanah adalah hak State" bagi Komunis. "Tanah adalah hak Allah" bagi Muslim. Sesiapa yang ingin guna tanah bole guna tanah tapi tidak boleh jualbeli tanah.
Sistem Komunis ini mengelak dari terjadinya monopoly tanah oleh kaum Bramah/bogoise/Bankers/ynag kaya, dan dalam masa yang sama menzalimi yang miskin/pariah/prolitariat dengan kesusahan/kemiskinan tanpa tanah.
Bagi saya sistem ekonomi Komunis/Sosialis hampir kapada Islamnomik dan Kapitalis adalah Kafirnomiks.

Puteri said...

Salam PakYeh.

Ooo salah ropanya ye!

Cuba Pakyeh jelaskan pada Puteri akan maksud Pakyeh, bilamana jualbeli tanah dikatakan haram, demi menjaga keadilan semua.

Bagaimana pulak tapak bidang tanah rumah Puteri kat kampung ni yang sejak dulu dikatakan milik nenek moyang Puteri? Adakah ianya juga maksud milik State dan perlu pergi tukar nama? Maaf ye... Puteri tak jelas lah bab ni.. mohon tunjuk ajar Pakyeh

pak yeh said...

Salam Puteri.
Tolong bezakan jual beli tanah dengan pindah milik tanah kapada anak/cucu.Niat instrument memiliki tanah itu adalah jahat. Begitu juga niat sistem ekonomi Kapitalis.

Jual tanah kapada Cina, jual tanah seluroh Malaysia kapada British dan Bankers Yahudi bagus ke.????
Raja2 Melayu sebelum merdeka, telah jual tanah Singapore,Penang dan seluroh Malaysia cara jelas dan terselindung kapada British.!!! Adakah ia nya bagus,???
Ekonomi Kapitalis/Kafirnomiks menghalalkan jualan tanah dan apa sahaja demi berhala bernama duit kertas buatan manusia penipu/kafir.!!!
Malaysia dan rakyatnya telah dan akan di jual/lelong kapada Bankers sangup bayak harga tertinggi.!!!

Jawab Puteri, jangan tak jawab.
.