Wednesday, August 31, 2011

Merdekahaha pt7: Tunku Abdul Rahman bukan Pejuang Merdeka.

Sejarah Melayu/Melaysia sebenarnya telah di palsukan oleh British dan UMNO.!!!
Malaysia ataupunpun Tanah Melayu maseh belum merdeka.!!!
Apa yang berlaku bukannya meredeka tetapi merdeka palsu/merdeka silap mata/merdekahahaha.!!!,
Apa yang telah berlaku sebenarnya adalah  peralehan kuasa dari British kapada barua2 British yang terdiri daripada UMNO,MIC,MCA. Ini di rancang dan di hasilkan,supaya Syarikat2 dan Bank2 dan ekonomi British (Kafirnomiks/Kapitalism) maseh berkuasa di Malaysia.

Tunku Abdul Rahman adalah seorang Malay (Melayu ciptaan British), yang di didik dan di korupsikan dengan arak, judi, betina dan kemewaha, untok peralehan kuasa, supaya Syarikat2 British akan berkuasa selama barua2 mereka ini berkuasa.
Jika Tunku Abdul Rahman adalah pejuang kemerdekaan melawan British,kenapa beliau di mewahkan oleh British.??? Kenapa beliau telah berkerja sebagai pegawai di bawah kerajaan British.???

Daripada sejarah kita dapati ramai pejuang kemerdekaan yang benar2 menentang British dengan cara berpolitik dan juga dengan cara berperang. Nama2 seperti Ahmad Boestamam, Ibrahim Yaakub, Rasyid Mydin, Abdullah Sidi,Syamsiah Fakeh, Chin Peng dan Mat Indera. Parti2 politik seperti KMM (Kesatuan Melayu Muda) API dan beberapa parti2 lain telah beroperasi menentang British 10 tahun sebelum UMNO/MIC dan MCA di tubuhkan.
Tanpa perjuangan mereka2 ini, British tidak akan berundur walau setapak pun dan kemerdekaan berbentuk peralehan kuasa kapada UMNO pun tidak akan terjadi.!!!
Untok penjelasan lanjut sila klik video di link rencana di bawah...
http://warongpakyeh.blogspot.com/2009/01/heroes-of-merdeka.html

Hakikat kebenaran akan mengikut pepatah berikut. "Kawan (UMNO) kapada musoh kita (British) adalah musoh kita." dan "Musoh (Komunis/Leftist) pada musoh kita (British) adalah kawan kita".
Apabila haq tiba bathil akan musnah.!!!

3 comments:

STEADYAKU47 said...

Hi..posted this on my blog - like what you wrote and wanted to share it with others. Sorry I did not ask your permission first...maaf

http://steadyaku-steadyaku-husseinhamid.blogspot.com/2011/09/merdekahahaha-pt7-tunku-abdul-rahman.html

Regards.

HH

pak yeh said...

Hi Hussein,
Thats ok. I do read your articles a lot espacially those that were published by Raja Petra.

akupun said...

u are right pakyeh, recently i was reading alot 'bout leftist independence fighters, they r really freedom fighter,umno is only a hijacker of their fight...so great,the con of history,those who stop reading history 'till form 5 of secondary school,definitely will not understand what u try to deliver by this article.