Thursday, August 29, 2013

Merdekahaha pt 9 : "31 Ogos" Hari Tipu Rakyat.

Pada 31 Ogos tiap2 tahun, kita di tipu lagi dan lagi dengan cerita behawa UMNO mendapatkan "Merdeka" dari British. Itu cerita temberang UMNO dan British. Dunia sekarang tidak jauh beza dengan dunia P.Ramlee dalam lagunya,.."Dunia ini haya palsu. Manusia berdusta. Rujuk  http://warongpakyeh.blogspot.com/2008/12/falsafah-pramlee.html

Haqiqarnya UMNO tidak pernah memperjuangkan kemerdekaan. 
Mereka di tubuhkan atas dorongan British. Onn Jaafar, Tengku Abdul Rahman dan pengasas UMNO adalah "civil servant" / pekerja British.
Oleh kerana mereka pekerja British, mereka tidak memperjuangkan kemerdekaan. Ahli2 UMNO sebenarnya adalah barua British. Sampai hari ini nama mereka maseh dalam bahasa British.
Haqiqatnya UMNO adalah barua British. dan kemerdekaan yang mereka bawa adalah tipu helah British. Kemerdekaan yang di bawa UMNO sebenarnya adalah "Proxy (pemegangan kuasa bagi pehak) British".

Jadi Malaysia maseh di jajah British, dan Amerika. British sebenarnya telah serah Malaysia kapada Amerika, kerana Amerka telah tolong mereka menag perang dunia ke2. Tanda2 Malaysia di serah kapada  Amerika adalah bendera kita yang mirip bendera Amerika dan penasihat APCO dari America berbangsa Yahudi.
Ini bermaana UMNO, "Kawan kapada musoh kita adalah musoh kita".

Haqiqatnya, yang memperjuangkan kemerdekaan adalah (PKM) Parti Komunis Malaya, (PKMM) Parti Kebangsaan Melayu Malay,  (KMM) Kesatuan Melayu Muda, Hisbul Muslimin, (API) Angkatan Pemuda Insaf, (AWAS) Angkatan Wanita Sedar.
Ahli2 parti2 yang memperjuangkan kemerdekaan ini telah di dipejarakan, diusir keluar dan ada yang di bunoh oleh British dan juga kerakjaan boneka British bernama UMNO/Alliance.

Maka. Wahai rakyat Malaysia !!! Marilah kita memperjuangkan kemerdekaan yang benar dengan menggulingkan kerajaan "barua British" bernama UMNO/BN.!!!
Kemerdekaan kita dari UMNO/BN telah di nafikan apabila penipuan berlaku di PRU13. !!!
PRU14 akan di boikot rakyat kerana tiada kepercayaan kapada SPR. 
Perjuangan kemerdekaan cara lain patut di kendalikan.!!!

Untok bukti2 yang lebeh jelas, sila rujuk  video2  @  http://warongpakyeh.blogspot.com/2009/01/heroes-of-merdeka.html


2 comments:

mecha_praline said...

patutlah kangkung kangkung di yu yu m bermati matian pertahankan malaya tidak pernah di jajah british. ish ish ish..

Anonymous said...

Pengalaman hidup dan kepercayaan lihat disini (klik)