Sunday, January 25, 2015

Some Hindu Scriptures Are Allah's Books too.

16 comments:

Unknown said...

zakir naik is a twister of history...

prophet M was never mentioned in hindu scriptures in any books... stop telling n spreading fairy tales....

Anonymous said...

Muhammad as told in the Quran is an example of a praiseworthy person because of his deeds. Does we have a praiseworthy person walking among us now? not just what is written in some books.

Anonymous said...

This sleek chap tipu around the world for a rich living. Jangan percaya dia hanya kerana dia fasih dan boleh bercakap dengan laju.

pak yeh said...

Blogger Unknown said...

zakir naik is a twister of history...

Pak Yeh said :
Where is your facts.? Zakir have given you the Hindi scripture references, What have you given. ??? Nothing.??? Then you are a nothing person. Hi,hi,hi.

pak yeh said...

Anonymous said...

This sleek chap tipu around the world for a rich living. Jangan percaya dia hanya kerana dia fasih dan boleh bercakap dengan laju.///

Pak Yeh saiad:
You cannot prove him wrong, can you.??? Dont be jealous of him just because he is smarter than you.

Unknown said...

stay away from my religion...
there is nothing in common..

those Unbelievers no need to comment about Hindu scriptures...

first of all, its not Hindi scriptures but Hindu Scriptures... your spelling itself wrong, but you are commenting about other people's religion and way of life..

pak yeh said...

Unknown said...

stay away from my religion...
there is nothing in common..

those Unbelievers no need to comment about Hindu scriptures...

Pak Yaeh say :
Muslim believe in all of god's revealed scriptures. So you cannot say that Muslims are unbelievers. We dont believe in your fairy tales and fictional scriptures though.
Everyone can read all scriptures and maka coments.. Only a bigot and stupid person would say otherwise. What is wrong with proving the prophesy of Mohamad in your scriptures.? MAYBE IT IS TRUE, wHY ARE YOU CLOSING YOUR MIND.???

Unknown said...

there was never prophet muhamad mentioned in any of hindu text... its a fake story ONLY told my zakir naik...

Zakir naik brings in his own interpretation of islam... he is not liked by many other indian moslem clerics...

muhammad fauzi said...

dr zakir naik speech comes with fact, thats the truth. if you said he is a twister of history please prove yourself with fact.

pak yeh said...

Unknown. Lying is not permitted. Where is your facts.???

Unknown said...

pak yeh... you wanna truth... dont go by the words of a 3rd person... I suggest either you read all the major hindu scriptures and comment again or keep Quiet if you still wish to refer to a monkey from Uttar Pradesh...

pak yeh said...

Unknown . Show the verses that Zakir Naik quoted and deebate on it. You are just giving unintelectual and empty comments by not quoting the verses and debating it. How can I believe empty comments.???

Unknown said...

as i said, the verses quoted by Zakir Naik DOES not EXIST... how could i Debate on Verses that does not Exist in the First Place....

I do suggest you refer to OutSyedtheBox (pakistani malaysian) for Islamic views... he makes more sense than you (malay moslem)

pak yeh said...

Unknown /// I think you are lying. never mind I will check them out in time. As for OutSideTheBox opinion on Islam, i believe he is anti Quran Islam and Arabs, ref my articlke.. http://warongpakyeh.blogspot.com/2013/11/syed-akhbar-ali-is-anti-arab-and-anti.html
And this Indian not Pakistani , although an economist is either stupid or just kissing Dr Mathathir's ass. refer.. http://warongpakyeh.blogspot.com/2013/12/outsyedtheboxs-and-dr-ms-stupidnomics.html

Azrin Zaki said...

Kepada orang beragama hindu, maafkan saya atas komen ini.. Ramai sangat orang Islam makin hari makin bodoh, jadi bahan ketawa orang lain.. Inilah pemikiran orang Muslim zaman kini, dalam setiap buku hindu atau gospel tu membawa maksud orang lain, tapi kita semua percaya bulat2 itu Nabi Muhammad kerana apa? Sebab penyampai tu ada Dr dan pakai kopiah.. So apa dia sampaikan semua kita terima bulat2.. Agama Kristian kita kata agama yang telah diubah2 sama juga dengan Judism yang telah diubah... Ok, aku boleh terima sebab masih agama yang sealiran dari nabi Adam dan itu yang terdapat dalam Quran dan itu pegangan aku.. Tapi bagi Buddha dan hindu, agama ini lain kerana kita katakan ciptaan manusia dan bukan dari agama sejak Adam dan hawa...
Dan bagaimana pula agama yang bukan aliran dari Adam, idris, nuh sehingga Muhammad boleh menyebut tentang kedatangan Muhammad? Allah menyampaikan wahyu pada penganut Hindu? Kata agama ciptaan manusia dan sesat, takkan cerita pasal kedatangan agama lain.. Kalau sesat tentu bukan dari Allah tetapi dari iblis dan syaitan.. So kalau dari iblis dan syaitan, kita nak percaya?
Jangan jadi bahan gelak penganut agama lain, sebab kita ni pandai sangat mereka2 sesuatu.... Makin teruk orang Islam sekarang ni, pendapat sendiri sebarkan sebab ada Dr, ustaz atau pakar motivasi.. Haramkan itu, haramkan ini, pakai minyak wangi ada alkohol pun haram sembahyang, aku buat minum ke Hugo Boss sebelum sembahyang? Ada pulak yang bodoh piang seluar jeans tak boleh pakai buat sembahyang... Allah lebih suka kita pakai sarung.. title ustaz bagi ceramah ni... Ada lubang ke dari pusat sampai lutut?
Kita cakap agama lain tak apa, atas dasar agama, kononnya menyebarkan kebenaran... Ada komen kat sini yang aku lihat macam dari penganut hindu... Tapi ayatnya tak la menyakitkan hati sangat... TAPI, cuba kalau orang hindu kata ada ayat Quran yang menyebut pasal Brahman, tengok macam mana orang Islam react... Mengamuk sana, jadi viral kat media sosial, komen kat sini penuh dengan caci maki, tak hairan ada juga ugut bunuh.. Kang ada yang bahalol gila sebab nak masuk tv, hantar memorandum pada sami2 hindu.. Yang mamat2 belakang melaungkan Allahuakbar sekuat2 kononnya dialah yang paling menjiwai Islam..
Ha ini Islam masa kini, bukan Melayu je tapi aku boleh kata seluruh dunia... Kita buat orang tak apa, jangan orang buat kita... Nak tarik orang untuk masuk Islam bukan dengan reka2 cerita atau maki hamun tunjuk perangai buruk, orang pun benci.. Cuba buat akhlak yang baik, barulah orang hormat, silap haribulan dia pun jadi mualaf.. Tapi susah, pemimpin, ustaz, Dr, atau pakar ceramah pun suka buat dalil sini sana dan perangai pun tak berapa baik fitnah sana sini, macam mana pengikut nak jadi baik...

Unknown said...

Azrin zaki...

komen yang bernas dan bijak... n open minded...
TQ..

kepada pak yeh...
minyak wangi alcohol.. apa salahnya??
pakai jer laaa, mana ada halal haram...

org islam tak bole minum n jadi mabok jer...
kalau pakai for wangi atau perubatan sekiranya tiada alternatif, harus dibenarkan...

my personal opinion...

akhir kalam..
pak yeh is jahil...