Thursday, January 22, 2009

Nasi Kanghang Rosmah pt 2.

Arakian, bersambung lah cerita Rosmah yang sangat berkuasa dengan nasi Kangkang nya yang semakin mashor seantaro Malai Sia ( Melayu Mati).

Di beritakan al sejarah bahawa si Rosmah semasa genit,teramatlah bernafsu zahir wal batin nya.Beliau sentiasa mencari pelangan nasi kangkang dia di antara orang2 kaya dan ternama. Di antara mereka2 yang kaya dan ternama ini adalah seorang tambi bernama CM.CM adalah sahabat baik nya sejak di University lagi. Hingga ka hari ini si tambi itu maseh bernama CM juga dan akan kekal namanya CM hingga hari AlFatihah bagi nya. Ada pun CM maana sebenarnya adalah Child Molester dan maana yang di dalam Bahasa Melayu terpaksalah di rujuk alKamus Ingris wal Melayu.


Di beritakan al sejarah bahawa si Rosmah amatlah tertarik dengan CM. Tetapi sayangnya CM lebeh tertarik kapada kanak2 dan si Rosmah yang sudah mencecah 30 tahun itu di angap pokok getah yang tidak bergetah lagi, menurut falsafah Bapak Soekarno yang juga bernafsu zahir dan batin.


Waima CM perkenalkan si Rosmah kapada seorang kawannya dari negeri Pahang yang terkenal dengan balaknya.Di katakan kapada si Rosmah " Melaka balaknya kechil sahaja.Pahang mempunyai balak yang teramat besar".
Maka gembiralah si Rosmah untok berjumpa Raja balak dari Pahang itu.

Pertemuan di aturkan di sebuah Hotel dan berakhiri di jinjang pelamin.


Ada pun si Rosmah di beritakan ada suami sebelum berkahwin dengan Raja Balak. Apa terjadi pada suami pertama si Rosmah tidak di ketahui. Mungkin kah telah di "C4" kan olehnya ?Si Rosmah amatlah cemburu dengan Raja Balak yang sungguh hansom itu.Segala gundek2 Raja Balak di gertaknya. Ada pun seorang puteri negeri Altarantula pun telah di C4 nya. Begitulah sayangnya si Rosmah dengan Raja Balak.

Kini nasib Rosmah nampak cermerlang kerana Raja balak telah di naikan pangkat kerana di sokong oleh King Kong dalam sangkar bernama M.M.Mamakkuti (3M). 3M pun sudah termakan nasi kangkan Rosmah sebab itu dia naikkan pangkat Raja Balak.Mungkin kerana berkat nasi kangkang yang di kuatkan dengan mantera dan nasi ketayap Guru Ji nya, nasib si Rosmah dan Raja Balak makin meningkat.

Waima Raja Balak maseh risau akan tahta nya. Takut2 di rampas oleh Nana Tanjung dari parti pembangkang. Maka Raja Balak pun mengatur strategy untok hapuskan Nana Tanjung.Raja Balak cuba menjatuhkan Nana Tanjung dengan mengunakan Politik Liwat No 2, yang di pelajari dari Mahaguru Politik Liwat,ia itu si 3M King Kong dalam sangkar yang bersaudara dengan 3 Abdul tu. Strategynya tidak menjadi sebab Guru Ji berada di luar negeri. Maka nasi kangkang Rosmah tidak bersemangat. Lagipun Nana Tanjung lebeh suka makan nasi kangkong Kak Wan dan karipapnya.

Setelah itu Raja Balak teruskan lagi perangnya dengan Nana Tanjung. Nana Tanjung telah berkokok sana sini berkata bahawa dia akan tumbangkan Pemerintahan BN (Berok Nasional).Tetapi kokok nya macam ayam betina. Maka tidak lah menjadi apa2, malah ia nya berjaya menguatkan lagi kuasa Raja Balak apabila boss Raja balak berundur diri.Maka tersanggat marahlah akan Raja Balak terhadap Nana Tanjung sebab Nana Tanjung telah mengugat bossnya.

Raja Balak aturkan strategy ke2 pula. Kali ini Raja Balak akan berperang habis2an untok jatuhkan pemerintahan negara Nana Tanjung.Raja Balak terus menjatuhkan kerajaan Berak Laluliluan dengan pertolongan Sultan Berak Laluliluan. Waima Sultan Berak Laluliluan amat pandai bab hukum hakam ni, tapi oleh kerana nasi kangkang Rosmah sangat lazat,maka Sultan pun berkenanlah untok menolong Raja Balak untok gulingkan pemerintahan Nana Tanjung di negeri itu.Maka dengan lualat luanku Sultan Berak Laluliluan Menteri Besor pemerintahan Nana Tanjung di kasi gedout.

Maka beseronoklah Rosmah bersama kekasih nya Raja Balak, tersonggeh sana sini hingga terjatuh gigi palsunya.Semua nya adalah kerana nasi kangkang nya yang sangat lazat yang di kuatkanlagi dengan mantera dan nasi ketayap Guru Ji sehingga Sultan pun berkenan teramat sangat kapadanya.

Nota :Nasi kangkang/nasi ketayap bermaana influence.Nothing more nothing less. Cerita ini tiada kena mengena dengan sesiapa yang hidup, mati, pensan atau yang tertidur selalu.

...bersambung di masa depan InshaAllah.,

8 comments:

Anonymous said...

MasyaAllah
Watak Pak Yeh dalam tematajdid boleh dianggap seorang pendakwah akan tetapi Pak Yeh boleh dianggap seorang yang mushrik seorang pembawa berita yang tidak tahu kebenarannya dan tiada bukti. Apakah Allah akan tanya pada Pak Yeh di akhirat nanti tentang apa yang diceritakan dan bagaimana Pak Yeh hendak membenarkannya. Apa pulak Pak Yeh akan buat kalau Allah kata itu satu pembohongan? Bukankah lebeh baik Pak Yeh diam sahaja dari menyebarkan pada semua orang. Hanya Allah yang lebeh mengetahui.

pak yeh said...

Hello Anonymous,
Ini cerita dongeng lah.Tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang hidup,mati, pengsan dan tertidur selalu.
Waima kita guna satira,lagu,sandiwara,sajak,prose,dlln untok revolusi mental dan negara.
Kita semua pelakun di atas pentas dunia.

pak yeh said...

Ya Anonymous,
Adakah cerita2 di internet benar atau cerita2 dari Lingam Courts itu betul ???

Anonymous said...

Mana part 1?

Anonymous said...

hahahahaaa... sungguh kelakar Pak Yeh!! Tak sabar episod ke3.

Anonymous, chill out lah! kan P. Yeh dah ada tulis disclaimer tak ada kene-mengene tuh??

pak yeh said...

Salam Anonymous,
part 1 ada di previous post.kena scroll down.

Anonymous said...

pak yeh,

kisah ni berlaku dimana ha? apakah CM tu kini jadi Pengerusi Raja Kayu Getah?

pak yeh said...

Aii Ko tak dengar ke cerita C.M.(Child Molester) of Melaka tu ?